Ongewenst maar toch on topic?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Darkangle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02 20:39
Mijn vraag
Wat is de bedoeling met het modden van reacties? Het lijk meer gevoelsmatig dan iets objectiefs

Relevante software en hardware die ik gebruik
... Onzin?

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Geen idee waarom dit auto ingevuld is maar ik zal nog eenmaal moeite hier in steken.

In de frontpage nieuws topic over de sony state of play word mijn reactie gedownmod met "niet gewenst". Het is een observatie die direct met het topic te maken heeft. Is dit iemand die zuur loopt te doen of is dit totaal normaal en getolereerd om de een of andere rare rede?

Het is zeer verwarrend dus ik zou graag een inzicht willen krijgen in wat/waarom dit normaal is.

Alle reacties

• Frappuccino
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 21:58
Dat berichten modden bij artikelen op de frontpage moet je niet serieus nemen.
Ik doe dat tenminste niet. Afhankelijk van het onderwerp zit er naar mijn mening wel vaak een hoge zuurgraad bij.

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:43
Wat goed werkt is iets slechts over Elon Musk zeggen, dan krijg je al snel een +2.

De realiteit is dat een objectief moderatiesysteem opzetten erg moeilijk is. Als je echter suggesties hebt dan horen ze dat vast graag!

[ Voor 3% gewijzigd door SCIxX op 13-02-2026 19:30 ]

• Darkangle
Frappuccino schreef op vrijdag 13 februari 2026 @ 19:15:
Dat berichten modden bij artikelen op de frontpage moet je niet serieus nemen.
Ik doe dat tenminste niet. Afhankelijk van het onderwerp zit er naar mijn mening wel vaak een hoge zuurgraad bij.
De laatste keer dat ik moeite nam om te reageren was op de boycot op rusland, daar werd ik helemaal weg geminned omdat ik aangaf dat er duizenden manieren omheen waren en dat het een wasse neus is.

Klaarblijkelijk was het 100% een gevalletje dat de papiere tijgers helemaal geloven in de regeltjes en enige nuance niet kan. Ook al zit/zat een deel van mijn R&D afdeling in rusland en moeten we gewoon door betalen en de resultaten/meetings/samenwerking dagelijks doornemen. Dat koste meer dan mijn modstatus, het zorgt ervoor dat ik het totaal niet meer serieus neem.

En zoals hier word ondertekend, terecht?

Jammer.

• Darkangle
SCIxX schreef op vrijdag 13 februari 2026 @ 19:18:
Wat goed werkt is iets slechts over Elon Musk zeggen, dan krijg je al snel een +2.

De realiteit is dat een objectief moderatiesysteem opzetten erg moeilijk is. Als je echter suggesties hebt dan horen ze dat vast graag!
Er zijn zat betere systemen, er is geen rede om het wiel opnieuw uit te vinden.

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:45

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Doel je op jouw reacties bij dit nieuwsitem: Darkangle in 'John Wick, God of War, Silent Hill en veel gameplay in PlayStation State of Play' ?

Daar is zo te zien geen enkele -1 uitgedeeld. De enige reactie die gemod is heeft 8x +1.
Gezien je aan het multiposten bent gegaan kan het wel zijn dat er nog -1's gaan komen.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 21:27

g0tanks

Moderator CSA

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• Darkangle
g0tanks schreef op vrijdag 13 februari 2026 @ 19:52:
[...]

Degene die jij linkt heeft helemaal geen moderaties.
Grappig. Je hebt helemaal gelijk.

Ik linkte mijn originele post dat er geen vr nieuws was, dacht ik.

Bugje of mis gelinkt.

• AlphaRomeo
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:17

AlphaRomeo

FP PowerMod
Darkangle schreef op vrijdag 13 februari 2026 @ 19:08:
Mijn vraag
Wat is de bedoeling met het modden van reacties?
Dit is de bedoeling: Moderatie FAQ. Iedereen die zijn moderatierechten de eerste keer activeert moet daarmee akkoord gaan.
Pagina: 1