Momenteel ben ik een opzet aan het testen met een laptop met Dante Virtual Soundcard die verbonden is met een MY16 Dante-kaart in een Yamaha 01V96i digitale mixer. Output van de mixer naar een versterker via Dante en nog wat andere Dante-apparatuur, alles verbonden met elkaar via een Netgear AV-switch M4250. Het hele standaard VLAN is ingesteld op het Audio Dante profile template. Dit profiel moet automatisch IGMP Snooping goed instellen.
In een van de poorten van de M4250 heb ik een verbinding met mijn huis-router, een Nighthawk X4S met OpenWRT 21.02.3, zodat ik internet in het netwerk heb. Als ik die verbinding loslaat, draait alles goed. Met de connectie tussen M4250 en X4S heb ik elke paar seconden een drop out in de audio, door een zootje MDNS Standard queries, te zien in Wireshark.
Iemand een tip hoe ik dit het makkelijkst op kan lossen?
In een van de poorten van de M4250 heb ik een verbinding met mijn huis-router, een Nighthawk X4S met OpenWRT 21.02.3, zodat ik internet in het netwerk heb. Als ik die verbinding loslaat, draait alles goed. Met de connectie tussen M4250 en X4S heb ik elke paar seconden een drop out in de audio, door een zootje MDNS Standard queries, te zien in Wireshark.
Iemand een tip hoe ik dit het makkelijkst op kan lossen?
A77II