Ik ga binnenkort verhuizen en ben dan ook bezig om mijn huidige huis klaar te maken voor de verkoop. De makelaar is over de vloer gekomen om te kijken of er nog punten van aandacht waren en het enigste punt dat hij opmerkte is dat het houtwerk aan de achterkant van mijn huis wat werk kan gebruiken. Klopt zeker, alleen is dat houtwerk boven een overkapping:
:strip_exif()/f/image/iwmqEuOxNCblBxL6OVmoj9kn.jpg?f=fotoalbum_large)
Dit betekent waarschijnlijk dat ik het niet zelf kan en een expert zou moeten inhuren. En daarom heb ik zo mijn twijfels of de extra opbrengst die ik voor mijn huis zou krijgen zal opwegen tegen de extra kosten die ik moet maken. Vooral als dat betekent dat ik het huis later in de verkoop kan gooien en dus langer dubbele maandlasten zal hebben.
Ik ben benieuwd naar jullie visie hierop.
:strip_exif()/f/image/iwmqEuOxNCblBxL6OVmoj9kn.jpg?f=fotoalbum_large)
Dit betekent waarschijnlijk dat ik het niet zelf kan en een expert zou moeten inhuren. En daarom heb ik zo mijn twijfels of de extra opbrengst die ik voor mijn huis zou krijgen zal opwegen tegen de extra kosten die ik moet maken. Vooral als dat betekent dat ik het huis later in de verkoop kan gooien en dus langer dubbele maandlasten zal hebben.
Ik ben benieuwd naar jullie visie hierop.