Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.
Vraag
Alle reacties
Uh, ik snap je vraag niet.
Als je het rekeningnummer van een incassant blokkeert, kan er nooit meer geld worden afgeschreven van je eigen rekening door die specifieke incassant (rekening).
Je blokkeert dus niet je eigen rekening dat er nooit meer automatische incasso;s kunnen plaatsvinden.
Als je het rekeningnummer van een incassant blokkeert, kan er nooit meer geld worden afgeschreven van je eigen rekening door die specifieke incassant (rekening).
Je blokkeert dus niet je eigen rekening dat er nooit meer automatische incasso;s kunnen plaatsvinden.
[ Voor 7% gewijzigd door RaZ op 13-02-2026 13:30 ]
Ey!! Macarena \o/
Dat kan alleen met de post.
Zie Wolly in "Odido waarschuwt voor datalek (cyberaanval/hack)"
Zie Wolly in "Odido waarschuwt voor datalek (cyberaanval/hack)"
Hey @Wolly - jouw post was precies mijn inspiratie om eens in MijnING te gaan klooien.
Ik kon (en kan) maar niet geloven dat het echt alleen per post kan.
Bijna alles wat we willen zit al in MijnING, inclusief white/blacklisten van incassanten (dat staat onderaan diezelfde pagina).
Dus misschien is de tekst gewoon wat onhandig gekozen en is het zo wel goed ingesteld (zoals in mijn screenshot)?
Bijna alles wat we willen zit al in MijnING, inclusief white/blacklisten van incassanten (dat staat onderaan diezelfde pagina).
Dus misschien is de tekst gewoon wat onhandig gekozen en is het zo wel goed ingesteld (zoals in mijn screenshot)?
Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Je wilt een Goedkeuringslijst instellen. Volgens Betaalvereniging Nederland (juli 2024) kan dat bij ING alleen via het callcenter. Zie pagina 5: https://www.betaalverenig...atie-voor-incassanten.pdfJuup schreef op vrijdag 13 februari 2026 @ 13:57:
Hey @Wolly - jouw post was precies mijn inspiratie om eens in MijnING te gaan klooien.
Jullie hebben beide gelijk... je kan via het callcenter deze goedkeuringslijst aanvragen.
Die wordt dan per post opgestuurd.
Je rekening wordt onmiddelijk geblokkeerd voor alle verdere automatische incasso's, voor alle incassanten, tot de goedkeuringslijst weer bij ING (per post) binnen is en is verwerkt.
Bij elke nieuwe incassant moet opnieuw dit hele proces (2x per post) doorlopen worden.
Die wordt dan per post opgestuurd.
Je rekening wordt onmiddelijk geblokkeerd voor alle verdere automatische incasso's, voor alle incassanten, tot de goedkeuringslijst weer bij ING (per post) binnen is en is verwerkt.
Bij elke nieuwe incassant moet opnieuw dit hele proces (2x per post) doorlopen worden.
Ik snap de toegevoegde waarde hiervan niet helemaal denk ik. Bij ING krijg je (ik in ieder geval wel) een melding als er een nieuwe incassant gaat afschrijven. Als daar iets tussen zit wat niet klopt, bijvoorbeeld door een datalek, dan kun je de machtiging alsnog intrekken en de afschrijving blokkeren. Dekt dat voor jou de behoefte niet?
Pagina: 1
/f/image/UYCtPfi4ADsHezs1TrNFIvcT.png?f=fotoalbum_large)