Tweakers RSS feed update berichten tegelijk?

Pagina: 1
Acties:

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Vermeld de URL waar het probleem zich bevindt
Via InoReader volg ik de frontpage van Tweakers

Geef aan welke stappen je uitvoert om het probleem te kunnen reproduceren
Geregeld komen in die feed ineens een lading nieuwsberichten te staan, alsof er een update is waarbij berichten (ineens, of nogmaals?) in de rss feed worden geplaatst?

Beschrijf wat je zou verwachten als het probleem zich niet voordeed
Berichten komen slechts 1x voor in de feed, en op het moment dat ze op Tweakers.net online komen.

• DaFeliX
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15:44

DaFeliX

Tnet Devver
Welke feed gebruik je, is dat mixed.xml?

Ik gebruik zelf deze feed (rechtstreeks in mijn RSS reader), en herken dit gedrag in elk geval niet. Ik ken InoReader niet, maar doet die 'iets' met de feed dat dit zou kunnen verklaren wellicht? Het kan eventueel ook zijn dat de requests van InoReader een tijdje geblokt worden doordat ie teveel requests doet, en dan dus geen updates kan binnenhalen.

Hoe vaak is trouwens 'geregeld', dagelijks? Maandelijks?

Einstein: Mijn vrouw begrijpt me niet

• Homeland
  • Niet online
Vrijwel dagelijks dat het gebeurt. In Inoreader staat de rss feed (inderdaad mixed.xml) op realtime fetching.

• Homeland
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/I8R-oVOEfgfDfWHiU6knXqhYfx4=/x800/filters:strip_exif()/f/image/hIZifVg5wCGLxmDTNno3muMJ.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XfAKB3cFaJXsJk4SopHzBYhnw1E=/x800/filters:strip_exif()/f/image/lYZDHRkCotyVb4Q9QUAtYPvf.png?f=fotoalbum_large

Twee voorbeelden van gisteren en zojuist. En eerder vandaag was er ook een moment waarop ineens een lading berichen doorkwamen.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:50

crisp

Devver

Pixelated

Is het probleem nu dat je bepaalde artikelen ineens dubbel krijgt, of dat updates pas laat en in 1 keer doorkomen? In principe wordt onze RSS feed elke 5 minuten geupdated.

Intentionally left blank

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Inoreader gebruikt een cache, misschien dat daar wat mis gaat. Als controle: open zowel Inoreader als de feed direct in je browser (en doe daar ctrl-F5). Als daar verschil tussen zit, wil je naar de reader kijken.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Homeland
  • Niet online
crisp schreef op woensdag 18 februari 2026 @ 08:26:
Is het probleem nu dat je bepaalde artikelen ineens dubbel krijgt, of dat updates pas laat en in 1 keer doorkomen? In principe wordt onze RSS feed elke 5 minuten geupdated.
Dat ze bij Inoreader in 1x doorkomen, maar dan zal het probleem meest waarschijnlijk bij InoReader liggen (al staat in hun settings dat Tweakers RSS feed continue word bijgehouden), zal ook bij hun navraag doen.

• Homeland
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0KcUO1tDaV8sPCDtcyoqHCqSlIs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BYPW5FPjkXEs7JFfBTWwOXzn.jpg?f=fotoalbum_large

Dit is de Feed Log vanuit Inoreader, die krijgt dus slechts eens in de zoveel tijd alle nieuwe berichten binnen?
Pagina: 1