Vraag

• reus-lucius
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 12-02 17:08
Mijn vraag Hallo Allemaal, voor een website, gemaakt met wordpress, die ik beheer zoek ik hulp. Wordpress geeft een aantal kritische fouten aan die ik wil oplossen. Op internet lees ik dat ik hiermee voorzichtig moet zijn
...omdat dit er toe kan leiden dat de site offline komt. Zelf kan ik redelijkw at met wordpress alleen een site van offline naar weer online krijgen daar heb ik geen ervaring mee. :)

Relevante software en hardware die ik gebruik Wordpress
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Gezocht op internet
...

Alle reacties

• wErudite
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 13-02 11:22
En..... Wat zijn de fouten dan... precies?

• mrmrmr
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
Is dit een bestaande site of ben je aan het bouwen?

Heb je in het verleden een complete backup gemaakt? Bijvoorbeeld met Duplicator? Duplicator maakt een backup van zowel de database als de bestanden en is op elke willekeurige server terug te zetten.

Nu je een probleem hebt kun je het beste eerst een backup maken. Elke goede beheerder doet dat als voordat die gaat beginnen met troubleshooting of met een upgrade. Zodoende kan altijd de situatie worden teruggebracht zoals die was. Met duplicator kan de site ook elders worden geinstalleerd en daar kan dan in alle rust gepoogd worden het probleem op te lossen.

In een hosted situatie is online en offline soms een functie die een hoster biedt. Welk pakket heb je en bij welke hoster?

• reus-lucius
mrmrmr schreef op donderdag 12 februari 2026 @ 16:23:
Is dit een bestaande site of ben je aan het bouwen? bestaande site

Heb je in het verleden een complete backup gemaakt? Bijvoorbeeld met Duplicator? Duplicator maakt een backup van zowel de database als de bestanden en is op elke willekeurige server terug te zetten. nee

Nu je een probleem hebt kun je het beste eerst een backup maken. Elke goede beheerder doet dat als voordat die gaat beginnen met troubleshooting of met een upgrade. Zodoende kan altijd de situatie worden teruggebracht zoals die was. Met duplicator kan de site ook elders worden geinstalleerd en daar kan dan in alle rust gepoogd worden het probleem op te lossen.

Ik denk dat je mijn vraag niet helemaal begrijpt. Online wordt gewaarschuwd dat als je iets fout doet je site helemaal niet meer opstart en je er ook geen toegang tot hebt. en je dus via ftp er weer in moet.

In een hosted situatie is online en offline soms een functie die een hoster biedt. Welk pakket heb je en bij welke hoster? vimex kleinste pakket

• reus-lucius
wErudite schreef op donderdag 12 februari 2026 @ 16:02:
En..... Wat zijn de fouten dan... precies?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JOMd7m7kBHpgZpMZQu49oTcTTOI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6ruarx5AJ97GbShRf3cPK4RZ.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dHqxTQHv38iCrMvpDzQy6WwCiyk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/V4Ty0fV8cqALNYf4uxraILql.jpg?f=fotoalbum_large

• TheDudez
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 13-02 10:55

TheDudez

Usenet stofzuiger!

Dit zijn geen fouten. Dit zijn verbeteringen. Om te beginnen zou ik LiteSpeed Cache plugin downloaden en een handleiding er bij pakken. Hoe je deze het beste instelt.

Verder hoop tweaken. Dit kost best wat tijd.

[ Voor 12% gewijzigd door TheDudez op 12-02-2026 17:14 ]

Usenet handleidingen

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
edit:
*poef*

[ Voor 105% gewijzigd door Room42 op 12-02-2026 17:52 . Reden: Never mind. ]

🎤 Devine M-Mic USB BK microfoon aangeboden
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:52

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

Dit heeft niets met programmeren te maken. Ik zou het topic verplaatsen naar een forum waar het beter past, maar met de huidige hoeveelheid eigen inzet is het eigenlijk overal tegen ons beleid in. Dus dan maar op slot.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.