Vermeld de URL waar het probleem zich bevindt:
https://tweakers.net/aanbod/indebuurt/?layoutMode=map&location=utrecht#filter:q1ZKySwuScxLTvVNrFCyMjSoBQA
...
Geef aan welke stappen je uitvoert om het probleem te kunnen reproduceren
In het overzicht van aangeboden artikelen selecteer ik Utrecht en een radius rond Utrecht van 10 KM (andere plaatsen en radiussen zelfde issue) dan krijg ik alle artikellen te zien die binnen 10 km rond Utrecht liggen. Klik ik dan op Kaart, dan krijg ik ook keurig een overzicht te zien van alle locaties waar artikelen te koop zijn. Zoom ik in, lijkt her erop dat de radius verdwijnt en krijgt ik alles op de kaart te zien.
Ook als je de map verschuift dan komt dit verschijnsel naar voren.
Ik zie als ik inzoom en daarna op f5 druk dan veranderd het filter van "Utrecht t/m 10km" ook naar "Utrecht" dus zonder de 1o km.
Beschrijf wat je zou verwachten als het probleem zich niet voordeed
Alle artikelen in de geselecteerde radius rond de plaats die ik selecteer en dat deze bij inzoomen ook geselecteerd blijft.
Indien relevant, voeg een screenshot toe
:strip_exif()/f/image/XBhKOM3XWHgVerIX40gDsjQL.png?f=user_large)
Vermeld welk apparaat en browser je gebruikt:
Laptop: Firefox 147.0.3
https://tweakers.net/aanbod/indebuurt/?layoutMode=map&location=utrecht#filter:q1ZKySwuScxLTvVNrFCyMjSoBQA
...
Geef aan welke stappen je uitvoert om het probleem te kunnen reproduceren
In het overzicht van aangeboden artikelen selecteer ik Utrecht en een radius rond Utrecht van 10 KM (andere plaatsen en radiussen zelfde issue) dan krijg ik alle artikellen te zien die binnen 10 km rond Utrecht liggen. Klik ik dan op Kaart, dan krijg ik ook keurig een overzicht te zien van alle locaties waar artikelen te koop zijn. Zoom ik in, lijkt her erop dat de radius verdwijnt en krijgt ik alles op de kaart te zien.
Ook als je de map verschuift dan komt dit verschijnsel naar voren.
Ik zie als ik inzoom en daarna op f5 druk dan veranderd het filter van "Utrecht t/m 10km" ook naar "Utrecht" dus zonder de 1o km.
Beschrijf wat je zou verwachten als het probleem zich niet voordeed
Alle artikelen in de geselecteerde radius rond de plaats die ik selecteer en dat deze bij inzoomen ook geselecteerd blijft.
Indien relevant, voeg een screenshot toe
:strip_exif()/f/image/XBhKOM3XWHgVerIX40gDsjQL.png?f=user_large)
Vermeld welk apparaat en browser je gebruikt:
Laptop: Firefox 147.0.3