RvS: bioscoop mag niet zomaar contant geld weigeren…

Pagina: 1
Acties:

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

franssie

Save the albatross

Topicstarter
Artikel: nieuws: RvS: bioscoop mag niet zomaar contant geld weigeren 'vanwege veiligheid'
Auteur: @TijsZonderH

is er ook een manier om dit soort berichten die geen enkele tweak value hebben weg te stemmen? Een soort -1 Henk?

Ik snap niet wat het doet op de frontpage, het is wel discussiewaardig in het forum in een breder perspectief.

Of kunnen we als tweakers eromheen werken? Denk het niet.
zero tweak maar ook tech value.

I´d rather be a hypocrite than the same person forever (Yauch)| 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

• mrmrmr
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
De laatste alinea in het artikel legt uit waarom deze uitspraak van de Raad van State van belang is. Privacy is nauw verweven met IT en aangezien tweakers ook over IT gaat is het verband vrij duidelijk. Dit is nieuws en dat hoort op de frontpage. De discussie die je voorstelt staat in de reacties.

• TijsZonderH
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17:19

TijsZonderH

Nieuwscoördinator
Om te beginnen: als je met zo'n gestrekt been erin gaat, ben ik veel minder geneigd je vraag serieus te beantwoorden. Maar ik zal het toch kort doen: dit gaat over de privacy in een trend van verregaande digitalisering in de samenleving en het recht ergens te komen zonder digitale voetafdruk. Dat is gerelateerd aan tech, ergo het is interessant.

Verder is het bericht negeren altijd een optie.

[ Voor 13% gewijzigd door TijsZonderH op 12-02-2026 08:14 ]

Ik wil graag mijn sponsor SouthVPN bedanken voor het mogelijk maken van deze handtekening