wie kan mij vertellen hoeveel posts ik nog moet

Pagina: 1
Acties:

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
in de techfora dus....ik heb er in totaal al 175, maar daar zit ook een deel niet-tech bij, ik weet alleen niet hoeveel..En als je de 150 tech-posts haalt, krijg je dan automatisch ook een keuze voor huiskamer of moet je dan eerst een mailtje sturen ofzo?? alvast bedankt!

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Dat kunnen we je helaas niet vertellen, je zou een search op je naam kunnen doen in de tech fora, dan weet je al een stuk meer :)

• MRic3
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-11 08:54

MRic3

Of praat ik weer poep?

[url="http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/26427]http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/26427[/url]

je staat op 73 d8 ik, maar ik snap dat ook nog niet helemaal en relax, die HK is ook niet alles hoor

If the world didn't suck, we would all fall off!!!

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op donderdag 20 september 2001 10:22 schreef MRic3 het volgende:
...en relax, die HK is ook niet alles hoor
Echt wel! >:) :P

Als ik op je naam zoek op [SG] e.d. dan heb je daar 4 posts van de totaal 175, en als je >2 maanden hier bent heb je dan toch toegang lijkt me? :)

Verwijderd

Op donderdag 20 september 2001 10:30 schreef Aikon het volgende:

[..]

Echt wel! >:) :P

Als ik op je naam zoek op [SG] e.d. dan heb je daar 4 posts van de totaal 175, en als je >2 maanden hier bent heb je dan toch toegang lijkt me? :)
Telt w&l en L&A en S&U ook mee?

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:55

JvS

Ik heb hem zelf ook

Mensen, voor al deze vragen hebben we een http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/192344/1?limit=100.

Als jullie nou even de moeite hadden genomen die door te nemen. Moet je oploetten:
SMulTiE:
wie kan mij vertellen hoeveel posts ik nog moet in de techfora dus
faq Hoeveel techposts heb ik ?

We geven geen lijstjes meer, met hoeveel techposts je hebt. Het is ook niet de bedoeling dat je daarover topics gaat openen. Een indicatie kan je krijgen door naar je eigen username te zoeken in de techfora. Dan zie je in hoeveel threads je hebt gereageerd.
Zoek dan dus op je username in alle fora, behalve SU, LA en W&L. Dan zie je in hoeveel threads je hebt gereageerd.
En als je de 150 tech-posts haalt, krijg je dan automatisch ook een keuze voor huiskamer of moet je dan eerst een mailtje sturen ofzo?? alvast bedankt!
Als je 150 techposts hebt, zal de huiskamer vanzelf zichtbaar worden. Je status wordt dan automatisch omgezet. Dit gebeurt een keer per dag ('s nachts), dus begin niet gelijk te zeuren als je nét de 150 techposts denkt te hebben.
Op donderdag 20 september 2001 11:41 schreef Virtual-nobody het volgende:

[..]

Telt w&l en L&A en S&U ook mee?
Je zult misschien wel eens met het begrip techposts geconfronteerd worden.

Wat zijn techpostst ? Techposts zijn postings die gemaakt zijn in de technische fora. Het is makkelijker om de fora aan te geven die _niet_ tech zijn, want dan zijn er minder dan diegene die _wel_ tech zijn. (Heej, we zijn hier op GoT, remember.... )

Niet tech :

De hele hoofdgroep General Chat (Dus SG, NSTM, W&L en de HK.) en LA en SU.

Hoezo is LA niet tech ?

Dit heeft de volgende reden :

Het is relatief "makkelijk" om als user in LA mee te praten in bepaalde draadjes en om op die manier techposts te "scoren". We hebben dit afgewogen tegen de constructieve dingen die zeer zeker ook in LA voorkomen, maar toch besloten om LA tot "non-tech" te bombarderen. Dit omdat het gewoon heel lastig is om in LA te filteren, omdat er heel veel mensen komen en er heel veel verschillende discussies plaats vinden.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1