• jasmijnn
  • Registratie: Februari 2026
  • Laatst online: 13-02 12:25
Hallo allemaal!

Ik ga binnenkort mijn tweede Gymrace lopen. Dit is vergelijkbaar met Hyrox. Ik liep deze met mijn Applewatch, maar wil upgraden naar een Garmin. Nu is er zo veel keuze dat ik niet kan kiezen en zoek advies en ervaringen.

Voor mij is het belangrijk dat het horloge werkt met het hardlopen, maar ook met verschillende soorten van krachttraining/oefeningen. Daarnaast koop ik hem ook voor de aankomende jaren en weet ik nog niet wat mijn volgende doel wordt. Het zou mooi zijn als het horloge dus ook voor andere sport doelen geschikt is. Verder ben ik een vrouw met dunne polsen, dus mag die ook niet veel te groot zijn.

Wie kan mij helpen? Ik zie door de bomen het bos niet meer 😆

• TheOmen
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13-02 16:25
Vraag het hier

Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:43
De keuzes zijn enorm, maar de meest uitgebreide optie is wel de Garmin Fenix serie. Daar zit zo'n beetje alles wel in wat je wil doen, en ze hebben ook gewoon een goede accuduur. De verwisselbare bandjes helpen om het horloge overal en altijd te kunnen dragen bij elke gelegenheid.

Uiteraard kun je naar de goedkopere modellen kijken, maar dan is het even reviews lezen wat er wel of niet in zit. De Garmin Frontrunner serie is bijvoorbeeld enorm gericht op hardlopen, maar er zitten ook andere functies in, echter of dat is wat jij zoekt en waarin je door wil groeien...?

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:44
swhnld schreef op woensdag 11 februari 2026 @ 13:05:
De keuzes zijn enorm, maar de meest uitgebreide optie is wel de Garmin Fenix serie. Daar zit zo'n beetje alles wel in wat je wil doen, en ze hebben ook gewoon een goede accuduur. De verwisselbare bandjes helpen om het horloge overal en altijd te kunnen dragen bij elke gelegenheid.

Uiteraard kun je naar de goedkopere modellen kijken, maar dan is het even reviews lezen wat er wel of niet in zit. De Garmin Frontrunner serie is bijvoorbeeld enorm gericht op hardlopen, maar er zitten ook andere functies in, echter of dat is wat jij zoekt en waarin je door wil groeien...?
De forerunner en zelfs de vivoactive kunnen prima wat zij wil. Daarbij past een fenix maar slecht om een vrouwenpols

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-02 08:35

13art

Moderator Mobile
Topic verplaatst en titel aangepast naar een meer duidelijke titel.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis