IPAD (2025) GPS/locatievoorziening

Pagina: 1
Acties:
  • 112 views

Vraag

• bollie1
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-02 21:26
Mijn vraag
...nieuwe IPAD's hebben geen GPS kan dus geen Google maps gebruiken maar gaan apps als Netflix, F1 en ESPN wel werken??

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

• Marco
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-02 16:03
Waarom zouden die apps GPS nodig hebben?
En je locatie wordt bepaalt via wifi.

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:30
iPads met 3G/4G/5G hebben wel GPS, modellen zonder modem gebruiken WiFi voor de plaatsbepaling. Voor de software maakt dat niet uit, dit is transparant voor apps als Netflix. Dus ook op een iPad zonder modem kan Netflix de locatie bepalen. Het is een stuk minder nauwkeurig dan echte GPS, maar voor dit soort apps maakt dat geen verschil.

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

@bollie1 als je een topic opent is het bedoeling dat je ook de template invult. Op die manier kunnen we je het beste helpen, en komen we niet met antwoorden welke je zelf al had gevonden. Zeker als je je vraag in een zoekmachine gooit, vind je al een goed deel van de antwoorden. Je hoeft absoluut geen expert te zijn, maar het is wel goed om te weten wat je zelf al hebt gedaan om het antwoord te vinden.

Dit topic gaat dan ook op slot. Je mag een nieuw topic openen, vul dan wel de volledige template in, en vermeld duidelijk wat je vraag is, wat je gezocht en gevonden hebt, en waarom het niet voldeed.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.