Vraag

• MooDyBLueS
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Alle reacties

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 07:28
Members only:

• GreatDictator
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-02 14:27
Dat zijn op zich allemaal gegevens die je werkgever ook heeft en mag/moet vragen. Daarbij wordt je adres wellicht ook gebruikt rond rapportage woon-werkverkeer of dat soort dingen.

Und weil der Mensch ein Mensch ist | Drum hat er Stiefel im Gesicht nicht gern | Er will unter sich keinen Sklaven seh'n | und über sich keinen Herr'n

• Oon
  • Registratie: Juni 2019
  • Niet online

Oon

Wat voor account is het? Leverancier van de klant, of iets bij de klant zelf intern?
Ik zou het voorleggen aan de contactpersoon van de klant, want de klant heeft jouw werkgever ingehuurd, niet jou persoonlijk. Meer dan naam en e-mailadres zou niet relevant moeten zijn.

• MooDyBLueS
  • Niet online
GreatDictator schreef op dinsdag 10 februari 2026 @ 14:18:
Dat zijn op zich allemaal gegevens die je werkgever ook heeft en mag/moet vragen. Daarbij wordt je adres wellicht ook gebruikt rond rapportage woon-werkverkeer of dat soort dingen.
Members only:

• MooDyBLueS
  • Niet online
Oon schreef op dinsdag 10 februari 2026 @ 14:21:
Wat voor account is het? Leverancier van de klant, of iets bij de klant zelf intern?
Ik zou het voorleggen aan de contactpersoon van de klant, want de klant heeft jouw werkgever ingehuurd, niet jou persoonlijk. Meer dan naam en e-mailadres zou niet relevant moeten zijn.
Members only:

• msteggink
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06:11
Ik vulde altijd gewoon het adres + gegevens van mijn werkgever in, eigenlijk nooit problemen mee gehad.

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06:30

Croga

The Unreasonable Man

msteggink schreef op woensdag 11 februari 2026 @ 05:05:
Ik vulde altijd gewoon het adres + gegevens van mijn werkgever in, eigenlijk nooit problemen mee gehad.
Yup, ^^ dit

Voor mijn vorige baas overnachtte ik vaak in hotels. Die wilden dan ook meteen heel mijn doopceel hebben ondanks dat ze dat niet mogen vragen. Dus gaf ik altijd de details van mijn werkgever. Één keer een discussie gehad dat de receptie me mijn kamersleutel niet wilde geven als ik mijn privé gegevens niet gaf. Toen duidelijk aangegeven dat ze mij m'n sleutel konden geven of een klant kwijtraken en heeft de manager me toch mijn spullen maar gegeven.

Tenzij het om een gevoelige functie gaat (ik weet dat ze in de financiele sector nogal wat meer van je moeten weten bijvoorbeeld) mogen ze m'n naam, rang en registratienummer hebben. Nee, wacht, dat was ergens ander. Naam en EMail adres. Mischien m'n zakelijke telefoonnummer.

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:08
Kan iemand mij uitleggen wat er zo interessant is aan je prive adres? Het adres dat talloze online winkels en gas/water/licht/internet/telefoon leveranciers al van je hebben.
Pagina: 1