Apple iPads zijn vanaf dinsdag niet meer als smarthomehubs…

Pagina: 1
Acties:

• stuiterveer
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 11-02 17:27
Artikel: nieuws: Apple iPads zijn vanaf dinsdag niet meer als smarthomehubs te gebruiken
Auteur: @Hayte

Er wordt in het artikel zelf wel vandaag gezegd, maar de titel van het artikel maakt dit veel minder duidelijk door "vanaf dinsdag" te benoemen. Iemand die zich niet beseft dat het al dinsdag is kan hierdoor verkeerd gaan denken dat ze nog een week hebben. Kan de titel wat verduidelijkt worden zodat men meteen weet welke dinsdag bedoeld wordt? Bijvoorbeeld door gewoon letterlijk "vanaf vandaag" te zeggen?

[ Voor 7% gewijzigd door stuiterveer op 10-02-2026 09:50 ]

• Hayte
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-02 17:10

Hayte

Nieuwsredacteur
stuiterveer schreef op dinsdag 10 februari 2026 @ 09:49:
Artikel: nieuws: Apple iPads zijn vanaf dinsdag niet meer als smarthomehubs te gebruiken
Auteur: @Hayte

Er wordt in het artikel zelf wel vandaag gezegd, maar de titel van het artikel maakt dit veel minder duidelijk door "vanaf dinsdag" te benoemen. Iemand die zich niet beseft dat het al dinsdag is kan hierdoor verkeerd gaan denken dat ze nog een week hebben. Kan de titel wat verduidelijkt worden zodat men meteen weet welke dinsdag bedoeld wordt? Bijvoorbeeld door gewoon letterlijk "vanaf vandaag" te zeggen?
Ik snap de verwarring, ik worstel er ook wat mee :) We zeggen bewust geen 'vandaag' in artikelen, met het idee dat mensen dit artikel ook morgen kunnen lezen, of volgende week. Dan is die 'vandaag' wat verwarrend. Ik heb 'vanaf dinsdag' uit de kop gehaald, dit leek me zo het duidelijkst.

• stuiterveer
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 11-02 17:27
Ik snap het inderdaad, maar krijg altijd kortsluiting van koppen die een weekdag noemen maar geen datum xD Maar als ze het later dan vandaag lezen is het ook niet meer "vanaf dinsdag" natuurlijk.

Bedankt voor de aanpassing!