PM verzonden in afwezigheid

Pagina: 1
Acties:

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:48
Vermeld de URL waar het probleem zich bevindt
https://gathering.tweaker...discussion/10551528/37421
Geef aan welke stappen je uitvoert om het probleem te kunnen reproduceren
De PM bekijken
Beschrijf wat je zou verwachten als het probleem zich niet voordeed
De datum wanneer Novacitus voor het laatst aanwezig was is gelijk aan of recenter dan de datum van de PM.
Indien relevant, voeg een screenshot toe
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/P5ijtKrjseSsuVkzjzYzVLdtqAM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/aSL82KHNmcM1mVDWZTDsCLvL.webp?f=fotoalbum_large

v&a aangeboden: Microsoft Surface Go 3 Core i3, LTE, 8GB ram, 128GB opslag, W... is ook geplaatst in afwezigheid.

[ Voor 20% gewijzigd door Mentalist op 09-02-2026 21:38 ]

Verstuurd vanaf mijn Computer®

• DaFeliX
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14:30

DaFeliX

Tnet Devver
Ik weet het niet precies uit mijn hoofd (ik zal even de code in moeten duiken), maar als ik het mij goed herinner is deze 'laatst online' datum gekoppeld aan activiteit op het forum; en kan die verschillen als je bijvoorbeeld iets doet op de frontpage.

De bug is dan vooral dat het onduidelijk is wat deze datum precies bedoelt; niet perse een technische bug. Ik schuif hem dan ook even af door naar de buren bij MF, dan kunnen zij kijken hoe dit duidelijker weergegeven kan worden.

Einstein: Mijn vrouw begrijpt me niet

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57

crisp

Devver

Pixelated

Ik kan dit bevestigen: de laatst-online tijd wordt alleen op het forum bijgewerkt. Het lezen van Direct Messages zijn ook uitgesloten van het updaten daarvan.

Intentionally left blank

• Martijn.C.V
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17:18
Zou daar dan niet bijv ook een frontpage reactie achterlaten invloed moeten hebben?

Een bericht versturen/lezen lijkt me een beetje stalky

[ Voor 42% gewijzigd door Martijn.C.V op 10-02-2026 11:41 ]

Complimentje?

• Meg
  • Registratie: September 2016
  • Niet online

Meg

418: “I’m a Teapot”

Het lijkt mij logischer dat de "laatst online" overal op de site hetzelfde werkt.

"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Meg schreef op dinsdag 10 februari 2026 @ 13:26:
Het lijkt mij logischer dat de "laatst online" overal op de site hetzelfde werkt.
Het is van oorsprong een forum-functie. Er is blijkbaar nooit voldoende behoefte geweest om dit site-wide te maken (wat technisch dan wel wat voeten in aarde heeft).

Intentionally left blank

• Meg
  • Niet online

Meg

crisp schreef op dinsdag 10 februari 2026 @ 13:30:
[...]

Het is van oorsprong een forum-functie. Er is blijkbaar nooit voldoende behoefte geweest om dit site-wide te maken (wat technisch dan wel wat voeten in aarde heeft).
Als je daar nu over nadenkt is het toch vreemd dat het alleen een forum-functie is terwijl de site zoveel meer te bieden heeft.

"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Meg schreef op dinsdag 10 februari 2026 @ 13:35:
[...]

Als je daar nu over nadenkt is het toch vreemd dat het alleen een forum-functie is terwijl de site zoveel meer te bieden heeft.
Dat komt weer doordat het forum van oorsprong 3rd-party software is ;)

Intentionally left blank

• Meg
  • Niet online

Meg

Dat wist ik niet, maar zou het mogelijk zijn dit site-wide te maken? Lijkt me toch wel het meest logische.

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:21

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Aan de andere kant is de 'laatst online' alleen op het forum te zien onder het gebruikersmenu. Waar op de FP zie je diezelfde informatie? Op je profiel staat immers ook 'laatste reactie' maar dat heeft dan geen enkele verwijzing naar het forum, het gaat over de laatste FP reactie.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Pagina: 1