Onze keuken staat nu ruim anderhalf jaar naar tevredenheid.
Totdat ik vanavond opeens water uit het keukenkastje had lopen.
Ik had al afgelopen weekend een beetje een muffe geur geroken, en de afvoer met wat kokend water doorgespoeld, maar verder niks eigenlijk. Nu doe ik net het kastje open vanwege het water en ontdek een grote schimmelachtige plek aan de buitenkant van de afvoer, precies waar een aansluiting zit. Daar druppelde ook het water gestaag uit.
Hoe is dit mogelijk? Zou de afvoer niet 100% waterdicht gemonteerd zijn? We hebben zelf nog nooit iets aan die afvoer hoeven doen en het zit er al exact zo sinds de installatie.
De afvoer zit ook niet verstopt verder.
Is dit mogelijk een installatie fout?
Ik wil morgen contact opnemen met de keuken installateur, maar zou vraag vooraf wat beter geïnformeerd zijn.
Ik heb dit forum al na zitten zoeken, maar kan het niet vinden. Dank!
:strip_exif()/f/image/iy81zm0W4nud3AA6xqL9Q7XR.jpg?f=fotoalbum_large)
Totdat ik vanavond opeens water uit het keukenkastje had lopen.
Ik had al afgelopen weekend een beetje een muffe geur geroken, en de afvoer met wat kokend water doorgespoeld, maar verder niks eigenlijk. Nu doe ik net het kastje open vanwege het water en ontdek een grote schimmelachtige plek aan de buitenkant van de afvoer, precies waar een aansluiting zit. Daar druppelde ook het water gestaag uit.
Hoe is dit mogelijk? Zou de afvoer niet 100% waterdicht gemonteerd zijn? We hebben zelf nog nooit iets aan die afvoer hoeven doen en het zit er al exact zo sinds de installatie.
De afvoer zit ook niet verstopt verder.
Is dit mogelijk een installatie fout?
Ik wil morgen contact opnemen met de keuken installateur, maar zou vraag vooraf wat beter geïnformeerd zijn.
Ik heb dit forum al na zitten zoeken, maar kan het niet vinden. Dank!
:strip_exif()/f/image/iy81zm0W4nud3AA6xqL9Q7XR.jpg?f=fotoalbum_large)