lijst met items vergelijken wisselt van volgorde

Pagina: 1
Acties:

• commentator
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-02 21:08
Vermeld de URL waar het probleem zich bevindt
https://tweakers.net/pricewatch/compare/...

Geef aan welke stappen je uitvoert om het probleem te kunnen reproduceren
Ik heb diverse producten om te vergelijken staan. Om de zoveel dagen is de volgorde compleet anders

Beschrijf wat je zou verwachten als het probleem zich niet voordeed
Als ik de volgorde niet kan aanpassen verwacht ik dat de volgorde elke keer het zelfde is

Indien relevant, voeg een screenshot toe
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OWeEP197eUjGRZiLf4RY5-fciI8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/LNSK6Sx8LtQeHHSMPpeKLWO3.png?f=fotoalbum_large

Vermeld welk apparaat en browser je gebruikt
Windows 11 met Chrome

• DaFeliX
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-02 14:48

DaFeliX

Tnet Devver
Hmm, ik kan het (nog) niet reproduceren. Ik heb een lijstje gemaakt met 6 dingen, uitgelogd en weer ingelogd maar de lijst blijft dezelfde volgorde houden. Misschien is er nog iets anders dat de sortering beïnvloed, daarvoor ga ik zo even naar de code zelf kijken.

Is de volgorde in het lijstje zelf (in het menu) ook elke keer anders? Voeg je soms nieuwe producten toe/wijzig je de lijst wel eens?

Einstein: Mijn vrouw begrijpt me niet

• commentator
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-02 21:08
nee, deze lijst staat er al een aantal maanden. Maar om de zoveel keer staat het anders. Ik had de switches bijv bewust na elkaar toegevoegd zodat ze bij elkaar stonden en nu zie je dat de ap's er ineens tussendoor staan

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

De opslag van de vergeljikingslijst is onlangs veranderd. De standaard volgorde lijkt nu op basis van product-id te zijn in plaats van datum van toevoegen. @XWB is daar misschien onbewust geen rekening mee gehouden?

Intentionally left blank

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Ik heb weer een sortering toegevoegd :)

March of the Eagles