Toon posts:

Voor alle noobs met CS-voice problemen ;)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nogal veel mensen die het niet aan de gang krijgen dus hier even een paar dingen waar je op moet letten:

1. test je mic ff in windows zodat je hem bij opname app. selecteerd en bij afspeel app. van mute af haalt. als je jezelf nu niet hoort dan moet je maar even goed kijken of het stekkertje van je mic. wel in je computer zit :)

2. kijk vervolgens even of je geluidskaart het aan kan want soms werkt het voor somigen niet om meerdere geluidsapplicaties tegelijk uit te voeren (winamp e.a.)

3. vervolgens moet je de key gewoon in het configuratiescherm aan een key binden.

4.Als je nu in het spel zit en die key in drukt (en ingedrukt HOUD) dan zie je (als het goed is) linksondereing net boven je cash een speaker icoontje verschijnen.

5. hou er rekening mee dat ALLEEN spelers in HEZELFDE team als jij je kunnen horen en ook alleen als jij leeft hoor je degene die leven, ben je dood hoor je ze ook nog maar zij jou niet meer.

asl je er nu nog iet uit bent dan weet ik het ook niet :P

• ZyMoTiC
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-11 21:48

ZyMoTiC

Timmaaaaaaay!!!

Op donderdag 20 september 2001 09:42 schreef Death Angel het volgende:
Nogal veel mensen die het niet aan de gang krijgen dus hier even een paar dingen waar je op moet letten:

1. test je mic ff in windows zodat je hem bij opname app. selecteerd en bij afspeel app. van mute af haalt. als je jezelf nu niet hoort dan moet je maar even goed kijken of het stekkertje van je mic. wel in je computer zit :)

2. kijk vervolgens even of je geluidskaart het aan kan want soms werkt het voor somigen niet om meerdere geluidsapplicaties tegelijk uit te voeren (winamp e.a.)

3. vervolgens moet je de key gewoon in het configuratiescherm aan een key binden.

>>> als je handmadig wilt doen, bind "?" "+voicerecord"
in controls kan je het ook doen onder het submenu commands.

4.Als je nu in het spel zit en die key in drukt (en ingedrukt HOUD) dan zie je (als het goed is) linksondereing net boven je cash een speaker icoontje verschijnen.

>>> rechtsonder :P

5. hou er rekening mee dat ALLEEN spelers in HEZELFDE team als jij je kunnen horen en ook alleen als jij leeft hoor je degene die leven, ben je dood hoor je ze ook nog maar zij jou niet meer.

>>> aah dat is het :P vond het al zo vaag dat ik dood was en de levend de hoorde?? maar dat hoort gewoon?? beetje vaag alleen.

Je kan andere op mute zetten door op TAB (of hoe je je score ook gebind hebt) te drukken en dan te schieten. dan komt je pijtje en kan je op dat speakertje drukken en gaat diegene op mute die je aanklikt. Voor eraf halen precies hetzelfde.

Als andere praten komt er een speakertje boven hun hoofd en als ze een radio command geven een uitroepteken. zo kan je het verschil zien. en als andere praten zie je midden rechts hun naam verschijnenen en dan "zou je ze moeten kunnen horen"

dat was het wel...

Bla, bla, bla, komkommer is geen sla.

Verwijderd

Op donderdag 20 september 2001 09:42 schreef Death Angel het volgende:

Kunnen de doden ook praten :?

• ZyMoTiC
  • Laatst online: 03-11 21:48

ZyMoTiC

Timmaaaaaaay!!!

Op donderdag 20 september 2001 10:10 schreef Stellarc het volgende:

[..]

wel praten met dooien maar niet met levende

Bla, bla, bla, komkommer is geen sla.

• dwaas
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-08 11:34

dwaas

_

[..]

zie punt 5

King for a day,... fool for a lifetime.

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10 08:18
alleen met elkaar toch?

of hebben ze dat uitgezet ivm bandbreedte?

(heb hem zelf nog niet)

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06:10

Flapmo

and back is gigi!

He, 1e die met mij erbij praat maak ik lillend fragvlees, het fucked me casema kabel flink :(

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Verwijderd

Topicstarter
dan moet je gewoon iedereen muten :)

Verwijderd

Topicstarter

[..]

jah, met elkaar maar neit met de levende.

Verwijderd

EN waarom zegt HL dat MMblabla04 is gebruik is (denk dat die MIC Bedoelt) en kan die vervolgens NIET die initiatliazeren? (oid :) )

Soundblaster 16 AWE64.

Verwijderd

Op donderdag 20 september 2001 12:08 schreef Paestero het volgende:
EN waarom zegt HL dat MMblabla04 is gebruik is (denk dat die MIC Bedoelt) en kan die vervolgens NIET die initiatliazeren? (oid :) )

Soundblaster 16 AWE64.
Heb ik dus ook maar dat heeft met je geluidskaart te maken ik weer de oplossing ook niet, iemand anders misschien ?

• Inbox4me
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2023

Inbox4me

Zo kijk ik altijd

Op donderdag 20 september 2001 11:51 schreef Death Angel het volgende:
dan moet je gewoon iedereen muten :)
Kwam het vanochtend tegen; ergens in opties kun je instellen of je anderen wilt horen praten of niet, dus het lijkt me handig dat je daar dan ff kijkt... Hoef je niet continu iedereen te muten :)

Ik ken karate, taekwondo en nog 19 andere gevaarlijke woorden

Verwijderd

Topicstarter
hehe jah kan ook maar ik zat net met een stel Denen te spelen als als je die hoort praten lig je echt in een deuk :)

• Stefke
  • Laatst online: 11-11 18:20
Op donderdag 20 september 2001 10:14 schreef ZyMoTiC het volgende:

[..]

wel praten met dooien maar niet met levende
Net als in real life ;)

Ik baal, mijn terratec Xfire 1024 kan geen A3d meer weergeven onder CS1.3 met voice ingeschakeld :( Iemand nog meer last van, en iemand een oplossing voor?

Als je melding mmsystem004 krijgt dan betekent dat dat je geluidskaartbronnen in gebruik zijn. Of je hebt geen full duplex kaart, OF je hebt één of ander programma of ding dat je geluidskaart bezet houdt.

In mijn geval is dat A3d onder CS :( , ook ICQ bijvoorbeeld is geloof ik niet meer te gebruiken in combinatie met CS voice comm.

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 21:33

steveman

Comfortabel ten onder

Ja, dat had ik ook al met Roger Wilco, da's echt irritant he!

Er zijn er meer die eronder lijden dus.

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• Stefke
  • Laatst online: 11-11 18:20
Op donderdag 20 september 2001 14:32 schreef steveman het volgende:
Ja, dat had ik ook al met Roger Wilco, da's echt irritant he!

Er zijn er meer die eronder lijden dus.
Wat had je? Problemen met a3d-RW-CS of CS voiceproblemen met melding system004?

Ik gebruik normaal altijd Battlecom, maakte allemaal geen zak uit, a3d, ICQ, alles tegelijk en altijd perfect.

• Chiel
  • Laatst online: 06-11 19:47
nog een n00b vraag , ik zie bij anderen wel een speakertje achter de naam , maar niet bij mezelluf , kan dit kloppen?

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-11 07:22

^^0nMe

Got Babana's?

Ja, je kan toch moeilijk jezelf gaan muten en dan nog proberen te praten ;)

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

Ik ga het maar eens INSTALLEN :P staat zin's gisteren op mijn PC
Pagina: 1