Testbeeldscherm

Pagina: 1
Acties:
  • 308 views

Vraag

• ThanklessMoss
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 18-02 10:01
Beste Tweakers, ik ben onlangs verhuisd en ben mijn hobbykamer aan het inrichten. Daar hoort natuurlijk ook een testsetup voor pc’s bij . Zoals je op de afbeelding kunt zien wil ik hier een beeldscherm ophangen.

Ik ben daarom op zoek naar een kleiner beeldscherm (22inch <) met zo veel mogelijk verschillende aansluitingen, zodat ik pc’s goed kan testen (VGA, DVI, HDMI en DisplayPort). Hebben jullie hier een goede suggestie voor? En wat gebruiken jullie zelf?

Alvast bedankt!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dPz4aV3ijLsm_j_gF7mQ5S-tSUo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EHLC5U4P6dSCVsfkjVBGvfbU.jpg?f=fotoalbum_large

Beste antwoord (via ThanklessMoss op 09-02-2026 11:33)

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 10:27

g0tanks

Moderator CSA
Deze voldoet aan al je eisen: uitvoering: Philips S-line 222S1AE/00 Zwart

Had je overigens ook kunnen vinden door te filteren in de Pricewatch. :)

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 10:27

g0tanks

Moderator CSA
Deze voldoet aan al je eisen: uitvoering: Philips S-line 222S1AE/00 Zwart

Had je overigens ook kunnen vinden door te filteren in de Pricewatch. :)

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• mrmrmr
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
Weet je zeker dat je scherm zo hoog komt te hangen met deze kijkhoek? Dat levert een stijve nek op denk ik.

Ik zou die planken hangen aan de muur met het raam en op de plaats waar ze nu hangen een monitor ophangen. Misschien met een ophanging die kan bewegen. Er zijn monitoren voor datacenters die je misschien goedkoop tweedehands kan kopen (Dell?).

Als je de monitor via een swivel/draaipunt voor je kan bewegen is het wel te doen, maar dan nog zou ik het niet zo hoog hangen. Als je bang bent voor schade is het een optie de monitor af te dekken met een branddeken.

HP desktopmonitoren worden ook vaak geinstalleerd met een draagarm voor een bureau. Misschien zijn die tweedehands te vinden.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-03 22:40

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Deze gemist?
Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit!

Koopadviesvragen horen in de koopadviesfora. Move VB -> CKA.

Daar geldt:
CKA beleid
Eigen onderzoek is nog steeds vereist (dit is en blijft GoT!) en we verwachten dat je zelf al een idee hebt opgedaan. Voor sommige componenten kun je in dit forum al beginnen met lezen van het *Algemeen Advies*. Doe dit dan ook voordat je hier post!
Post je zelf bedachte onderdelen met behulp van de wenslijst in de pricewatch hier. Dat geeft je mede-Tweakers inzicht in waar je zelf aan hebt gedacht en hoe er binnen je budget betere of andere keuzes te maken zijn.

Het is dus verplicht eerst zelf met een voorstel te komen en dit voorstel te onderbouwen. Een simpele opsomming van eisen/wensen is niet wenselijk; je topic wordt in dat geval dan ook gesloten.
Bij dezen.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.