Deze zou ik direct even bij de (web-)shop neerleggen, lijkt me een garantiegevalletje.
Simracing set: Thrustmaster TX Servo Base + T3PA Pro + Leather 28GT Wheel (Revisie nodig!) aangeboden - En meer!
Bedankt voor je reactie.Room42 schreef op zondag 8 februari 2026 @ 19:58:
Deze zou ik direct even bij de (web-)shop neerleggen, lijkt me een garantiegevalletje.
Ik heb de webshop reeds een mail gestuurd. Afwachten op reactie.
Probeer m aan te merken als doa. Wat het ook werkelijk is natuurlijk.
Dan moet het toestel worden omgeruild.
(Als ik het goed heb)
Anders ga je het reparatie traject in en kun je de tv zo een paar weken kwijt zijn
(Als ik het goed heb)
Anders ga je het reparatie traject in en kun je de tv zo een paar weken kwijt zijn
Nee, zo werkt dat niet. Ook een DOA is een defect en moet gewoon gerepareerd worden.ronnie vd schreef op donderdag 12 februari 2026 @ 10:50:
Probeer 'm aan te merken als doa, wat het ook werkelijk is, natuurlijk. Dan moet het toestel worden omgeruild. (Als ik het goed heb.) Anders ga je het reparatietraject in, en kun je de tv zo een paar weken kwijt zijn.
Simracing set: Thrustmaster TX Servo Base + T3PA Pro + Leather 28GT Wheel (Revisie nodig!) aangeboden - En meer!
Gisteren een nieuw exemplaar ontvangen en alles werkt naar behoren.ronnie vd schreef op donderdag 12 februari 2026 @ 10:50:
(Als ik het goed heb)
Top service
Heb een andere ontvangen en werd niet moeilijk over gedaan (zoals het hoort).ronnie vd schreef op donderdag 12 februari 2026 @ 10:50:
(Als ik het goed heb)
Pagina: 1
:strip_exif()/f/image/uOtQv8sJ2qOEs5Mt8BMUokRn.jpg?f=fotoalbum_large)