Migraite van hue bridge naar hue bridge pro

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• dcc88
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12:28
Mijn vraag
Ik heb al een Hue Bridge maar wilde een "upgrade" naar de hue bridge pro. De bridge wordt herkent maar vervolgens zou die stappen moeten volgen om de bridge te koppelen aan de bestaande woning. In deze stap wordt de hue bridge pro niet meer gevonden. Na herstart app, is de Hue bridge pro aangemaakt, maar zonder koppeling aan de bestaande woning. Migratie van Hue bridge naar Hue bridge pro lukt ook niet want de Bridge pro moet gekoppeld zijn aan de bestaande woning. Hoe los ik dit op?
De huidige hue bridge is bedraad aangesloten.

Wat doe ik verkeerd?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Hue app op ios.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb de Hue bridge pro (meerdere keren, incl reset) zowel bedraad als via wifi geinstalleerd. Elke keer bij installatie van de hue bridge pro loop ik vast bij de stap na "branden beide lampjes continue wit?". Dat is denk ik waar er gekoppeld zou worden, maar bij die stap wordt de hue bridge pro niet meer gevonden.
Zoals gezegd na herstart app, is de hue bridge pro dan aangemaakt oner zin eigen "omgeiving" en migratie van de hue bridge naar Hue bridge pro lukt dan niet (geprobeer vanaf zowel de Hue bridge kant als aan de hue bridge pro kant.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1Riby8cg0JEGnyIMwD7Wu3OV3Qo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ScNrKKtl999TsqPqcQuwV2Ld.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 10% gewijzigd door dcc88 op 08-02-2026 13:31 ]