Toon posts:

geheugen testen

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
het volgende.....ik had standaard 64mb werkgeheugen, heb er laatst 128 bijgekocht, standaard was 100 mhz en heb 133 mhz gekocht, met de wetenschap dat die 133 toch wel lager gaat draaien, ik zou willen testen als die 128 erbij wel werkt, soms heb ik zo mij twijfels!!!! is dit mogelijk?!?!?

Verwijderd

tuurlijk werkt dat.

Om alle data in de voorgaande jaren verjaard nog enig nut te geven is de fameuze search bedacht waarmee je deze data uitermate effecient kan doorploegen om er aldoende een bevredigend antwoord op je prangende vraag te kunnen vinden.

Ik ben er ten stelligste van overtuigd dat ook jouw vraag in deze geweldige knowlegde dataverzameling al enige tientalle malen de revue is gepasseerd.

Voor vragen die niet op bovenstaande manier te beantwoorden zijn, zou dat alsnog een topic geopend kunnen worden ten einde volgende personen met eenzelfde probleem de gelegenheid te bieden op analoge wijze als hierboven beschreven een antwoord op hun vraag te vergaren.

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-08 23:12
Wil je weten of je geheugen wel werkt? Als je geen error krijgt lijkt me dat wel he :)

Maruh, met SiSoft kan je aardig wat opmeten dus ik zou dat maar ff proberen.

Leef lekker in het nu, er is niks anders

• FireFoz
Op donderdag 20 september 2001 09:37 schreef MREn het volgende:
tuurlijk werkt dat.

Om alle data in de voorgaande jaren verjaard nog enig nut te geven is de fameuze search bedacht waarmee je deze data uitermate effecient kan doorploegen om er aldoende een bevredigend antwoord op je prangende vraag te kunnen vinden.

Ik ben er ten stelligste van overtuigd dat ook jouw vraag in deze geweldige knowlegde dataverzameling al enige tientalle malen de revue is gepasseerd.

Voor vragen die niet op bovenstaande manier te beantwoorden zijn, zou dat alsnog een topic geopend kunnen worden ten einde volgende personen met eenzelfde probleem de gelegenheid te bieden op analoge wijze als hierboven beschreven een antwoord op hun vraag te vergaren.
damn ben jij leraar Nederlands op de Uni ofzo >:)

Verwijderd

Op donderdag 20 september 2001 09:38 schreef FireFoz het volgende:

[..]

damn ben jij leraar Nederlands op de Uni ofzo >:)
Nee joh, hier had ik gewoon ff zin in :P

• TheLemon
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-07 13:56

TheLemon

daddy cool, crazy like a fool

Denk het niet. Indien toch, dan zou hij zich moeten schamen voor de typ- en spelfouten die er toch nog in staan. :o

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 20 september 2001 09:37 schreef FireFoz het volgende:
Wil je weten of je geheugen wel werkt? Als je geen error krijgt lijkt me dat wel he :)

Maruh, met SiSoft kan je aardig wat opmeten dus ik zou dat maar ff proberen.
bedankt!! ik heb het gedownload en ben erachter, maar nu, volgens sisoft bij physical geheugen klopt het aantal mb's 192 (weinig voor jullie natuurlijk), als je dan kijkt naar het balkje, staat deze nog zeker een centimeter onder de helft!!!!!!! conclusie, het werkt dus niet optimaal, of hij maakt niet gebruik van het totale physical geheugen!! of zie ik het verkeerd?!?!??!?!

• FireFoz
Dat balkje is ook vergeleken met andere testen he...tests van o.a. P4 1.5ghz met kingston (!) geheugen, das ook wel wat sneller... je moet niet echt naar dat balkje kijken das meer een indicatie van wat jou systeem presteerd tegenover andere systemen.

Verwijderd

Vriend van me heeft 2x 128Mb 100MHz geheugen en 1x 256Mb 133MHz geheugen, loopt gewoon goed. Wel de 1x 256Mb 133MHz in het eerste slot... ;)

Verwijderd

Je moet bij Sandra idd wel even een gelijkwaardig systeem kiezen om je eigen pc mee te vergelijken! Natuurlijk zul je niet zo goed scoren als een P4 met RDRam :)

Mocht je toch denken dat er iets min is met je gehuegen, dan moet je maar even naar www.simmtester.com gaan om te kijken of je geheugen goed is, maar dat lijkt me niet aan de orde hier.
Pagina: 1