"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
Verrek...maar waarom Flamebait?....ik maak alleen mijn statement?..nouja zeg...me eerste post..kom op!
(modjes foei
)..
(modjes foei
Als het microsoft vs. iets is (mac/linux/een bedrijf/rechter) moet je altijd heeeeeeel voorzichtig formuleren, want er staan dan hele volksstammen klaar om bij het geringste wat lijkt op iets negatiefs een hele zooi -1 flamebaits erover heen te kieperen.
Op zich moet je je niet veel aantrekken van de moderatie van 1 post. Soms worden zeer intelligente opmerkingen door een of andere langstrekkende dwaas op 0 offtopic ofzo gezet, or worse. Het gaat voornamelijk om het gemiddelde van je posts. Als je keer op keer op -1 belandt, moet je vooral bij jezelf kijken. Want gemiddeld genomen wordt er prima gemodereerd.
Op zich moet je je niet veel aantrekken van de moderatie van 1 post. Soms worden zeer intelligente opmerkingen door een of andere langstrekkende dwaas op 0 offtopic ofzo gezet, or worse. Het gaat voornamelijk om het gemiddelde van je posts. Als je keer op keer op -1 belandt, moet je vooral bij jezelf kijken. Want gemiddeld genomen wordt er prima gemodereerd.
Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP
aha..snap hem.