[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
Lite-on? Lekker goedkoop en werken goed.
tnx, heb je url?
VC
VC
[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
Verwijderd
Lite-On maakt zeer goede, snelle en goedkope cd-writers. Maar dat weet jij natuuuuurlijk al lang omdat je de SEARCH gebruikt hebt
ja, helemaal mee eens, lijkt me de best keuze voor jouOp donderdag 20 september 2001 09:13 schreef mr_obb het volgende:
Lite-on? Lekker goedkoop en werken goed.
Verwijderd
Er zijn 1000 topics hier over maargoed.
En inderdaad liteon is een goede goedkope brander.
Info kan je gewoon bekijken op sites bij winkels die ze verkopen.
of het was iets van www.lite-on.com(.tw)
En inderdaad liteon is een goede goedkope brander.
Info kan je gewoon bekijken op sites bij winkels die ze verkopen.
of het was iets van www.lite-on.com(.tw)
http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/28
Kijk even bij het merk Lite on en je hebt de modellen en de winkels die ze verkopen.
hun eigen site is http://www.liteonit.com.tw maar die ligt er uit.
Kijk even bij het merk Lite on en je hebt de modellen en de winkels die ze verkopen.
hun eigen site is http://www.liteonit.com.tw maar die ligt er uit.
Ik ben ontroerd door de vele aan8, jullie zijn geweldig **traantje wegpinken**
VC
VC
Verwijderd
Ben het eens met de mensen gewoon lite-on. Zijn goedkoop te verkrijgen bij www.gistron.com Heb zelf ook een gekocht
Een aansteker misschienOp donderdag 20 september 2001 09:10 schreef vacuumcleaner het volgende:
... over een cd fikker...
in koor
Lite-On
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Even ter verduidelijking: Lite-On!!! Heb de 12*10*32 en hij werkt perfect! Dusss, wat gaat het worden?
Lite-on brander inderdaad
Andere redelijke branders
Aopen 12x (+-260/70) Just-link
LG 12x8x32 (+-280)(Grote buffer)
Maar als je de kans hebt.. Lite-ON !
Andere redelijke branders
Aopen 12x (+-260/70) Just-link
LG 12x8x32 (+-280)(Grote buffer)
Maar als je de kans hebt.. Lite-ON !
Ik heb een systeempje van iemand met een Plex 161040. Wel duur, maar snel dat ie is... Dat ding leest net zo snel als mijn UltraPlex40. Alleen dat front is zo lelijk.
Aangezien ik zelf al een plex40 heb: Lite-on. Plex is alleen een alternatief voor Lite-on als je ook een goede cd-rom erbij wilt.
Aangezien ik zelf al een plex40 heb: Lite-on. Plex is alleen een alternatief voor Lite-on als je ook een goede cd-rom erbij wilt.
Bij de www.makro.nl verkopen ze op dit moment de AOpen CRW1232/Pro, een 12/10/32 IDE CD brander met JustLink (= verbeterde versie van BURNproof.), retailverpakking voor fl. 236,81, ofwel fl. 199,== excl. BTW. In de consumentengids van juli jl. is deze brander aangemerkt als beste koop. Er zit een jaar garantie op.
Behalve de AOpen heeft de Makro ook een 8/4/32x brander van de Philips voor hetzelfde geld. Ik ben helaas het typenummer vergeten, weet wel dat op de Philips brander 2 jaar garantie zit, maar niet met alle soorten beveiligingen overweg kan, bron is www.elby.de.
Of als je in Limburg woont, bij de Mediamarkt in Duitsland (www.mediamarkt.de, klik op online shop oid) verkopen ze deze week de Ricoh mp7163A (16/10/40x cd brander met JustLink en JustSpeed = automatisch bepalen van de beste brandsnelheid van een leeg cd'tje) voor 199 DM (= ong. 225 gulden). Nadeel is wel dat op deze brander maar 6 maanden garantie zit.
Behalve de AOpen heeft de Makro ook een 8/4/32x brander van de Philips voor hetzelfde geld. Ik ben helaas het typenummer vergeten, weet wel dat op de Philips brander 2 jaar garantie zit, maar niet met alle soorten beveiligingen overweg kan, bron is www.elby.de.
Of als je in Limburg woont, bij de Mediamarkt in Duitsland (www.mediamarkt.de, klik op online shop oid) verkopen ze deze week de Ricoh mp7163A (16/10/40x cd brander met JustLink en JustSpeed = automatisch bepalen van de beste brandsnelheid van een leeg cd'tje) voor 199 DM (= ong. 225 gulden). Nadeel is wel dat op deze brander maar 6 maanden garantie zit.
Pagina: 1