Goede goedkope cd brander?

Pagina: 1
Acties:

• vacuumcleaner
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-12-2025
Heeft iemand misschien een goede tip over een cd fikker die relatief goedkoop is en toch kwa kwalitiet goed brand? Ik zou graag 8cm cd-r's willen branden......

suggesties please

VC

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

• mr_obb
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-01 17:28

mr_obb

Lakse Perfectionist

Lite-on? Lekker goedkoop en werken goed.

• vacuumcleaner
tnx, heb je url?
VC

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Verwijderd

Lite-On maakt zeer goede, snelle en goedkope cd-writers. Maar dat weet jij natuuuuurlijk al lang omdat je de SEARCH gebruikt hebt ;)

• Smultie
  • Niet online
Op donderdag 20 september 2001 09:13 schreef mr_obb het volgende:
Lite-on? Lekker goedkoop en werken goed.
ja, helemaal mee eens, lijkt me de best keuze voor jou

Verwijderd

Zal ik het dan ook nog maar een keer noemen -->>> EEN LITE-ON natuurlijk!!!

Verwijderd

Er zijn 1000 topics hier over maargoed.
En inderdaad liteon is een goede goedkope brander.
Info kan je gewoon bekijken op sites bij winkels die ze verkopen.

of het was iets van www.lite-on.com(.tw)

• mr_obb
  • Laatst online: 20-01 17:28

mr_obb

Lakse Perfectionist

http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/28

Kijk even bij het merk Lite on en je hebt de modellen en de winkels die ze verkopen.

hun eigen site is http://www.liteonit.com.tw maar die ligt er uit.

• vacuumcleaner
Ik ben ontroerd door de vele aan8, jullie zijn geweldig **traantje wegpinken**

VC

Verwijderd

Ben het eens met de mensen gewoon lite-on. Zijn goedkoop te verkrijgen bij www.gistron.com Heb zelf ook een gekocht

• Chevy454
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Op donderdag 20 september 2001 09:10 schreef vacuumcleaner het volgende:
... over een cd fikker...
Een aansteker misschien >:) ?

in koor
Lite-On

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

• robhof
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-04 08:42

robhof

Lembongan view

Even ter verduidelijking: Lite-On!!! Heb de 12*10*32 en hij werkt perfect! Dusss, wat gaat het worden?

• stfn345
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-04 09:09
Lite-on brander inderdaad
Andere redelijke branders

Aopen 12x (+-260/70) Just-link
LG 12x8x32 (+-280)(Grote buffer)

Maar als je de kans hebt.. Lite-ON !

Verwijderd

kijk eens onder de search, daar 's meer dan genoeg te vinden ...

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Ik heb een systeempje van iemand met een Plex 161040. Wel duur, maar snel dat ie is... Dat ding leest net zo snel als mijn UltraPlex40. Alleen dat front is zo lelijk.

Aangezien ik zelf al een plex40 heb: Lite-on. Plex is alleen een alternatief voor Lite-on als je ook een goede cd-rom erbij wilt.

• TweakersOnly
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:13
Bij de www.makro.nl verkopen ze op dit moment de AOpen CRW1232/Pro, een 12/10/32 IDE CD brander met JustLink (= verbeterde versie van BURNproof.), retailverpakking voor fl. 236,81, ofwel fl. 199,== excl. BTW. In de consumentengids van juli jl. is deze brander aangemerkt als beste koop. Er zit een jaar garantie op.

Behalve de AOpen heeft de Makro ook een 8/4/32x brander van de Philips voor hetzelfde geld. Ik ben helaas het typenummer vergeten, weet wel dat op de Philips brander 2 jaar garantie zit, maar niet met alle soorten beveiligingen overweg kan, bron is www.elby.de.

Of als je in Limburg woont, bij de Mediamarkt in Duitsland (www.mediamarkt.de, klik op online shop oid) verkopen ze deze week de Ricoh mp7163A (16/10/40x cd brander met JustLink en JustSpeed = automatisch bepalen van de beste brandsnelheid van een leeg cd'tje) voor 199 DM (= ong. 225 gulden). Nadeel is wel dat op deze brander maar 6 maanden garantie zit.

Verwijderd

Ik ga voor de A-open 1232pro/1232a.
Pagina: 1