Ik ben benieuwd of iemand ditzelfde probleem heeft gehad met Oppo of OnePlus en of je deze gratis buiten de termijnperiode hebt kunnen laten maken door Oppo?
Zie:

Ik heb contact gehad met Oppo, die hebben mij gezegd de telefoon in te sturen. Ik heb deze ingestuurd en kreeg als reactie.
Nu kom ik weer terug op mijn originele vraag, is het iemand gelukt om dit te laten maken buiten het garantie termijn? Voor een telefoon waar ik meer dan 900euro voor heb betaald en waar een fout in zit zou ik toch iets meer mogen verwachten. Heel erg benieuwd naar andere meningen hierover.
Zie:

Ik heb contact gehad met Oppo, die hebben mij gezegd de telefoon in te sturen. Ik heb deze ingestuurd en kreeg als reactie.
Ze geven hier aan dat de damage niet fysiek door mij komt. Oppo heeft toegegeven dat dit een fout is bij hen en zeggen dit gratis te maken. (bron: https://www.jiemian.com/article/13516678.html ). Ik heb alles wat ik hier heb geschreven aangegeven in een iets nettere en uitgebreidere manier dan ik hier nu heb gedaan & dat het bedrijf heeft toegegeven dat dit een fout is aan hun kant en gezien het bedrag ik ervanuit mag gaan dat deze langer meegaat. De enige opties die ze mij gaven waren: maken voor 300,-+ euro, terugsturen voor 50,- of dat ze zelf de telefoon houden (0,-). Toen ik weer terugkwam op het feit dat ze aangegeven hebben als bedrijf dat dit een fout is aan hunt kant kreeg ik net een mailtje dat ze mij de telefoon (gratis) terug sturen en gaan verder niet in op de rest.Wij hebben uw toestel XXXXXXXXXX ge?nspecteerd. Helaas valt het probleem niet onder de garantie.
Reference NO:
Model: OPPO Find X5 Pro
IMEI: XXXXXXXXXX
Voordat we overgaan tot reparatie, vragen wij u vriendelijk om akkoord te gaan met de reparatiekosten.
Onze technicus heeft de volgende defecte onderdelen vastgesteld:
- Scherm:Inferior Display screen function (no physical damage)
- Service Fee
Nu kom ik weer terug op mijn originele vraag, is het iemand gelukt om dit te laten maken buiten het garantie termijn? Voor een telefoon waar ik meer dan 900euro voor heb betaald en waar een fout in zit zou ik toch iets meer mogen verwachten. Heel erg benieuwd naar andere meningen hierover.