Mijn vraag
een tijd geleden had ik gepost dat de muis van mijn laptop soms vast liep, toen kreeg ik het advies te booten vanaf een usb. Dat had ik toen niet gedaan, omdat ik als het eens in de week vastloopt moeilijk kan zien of het dan men een andere linux versie beter gaat, vanochtend wilde mijn laptop helemaal niet meer opstarten maar vanaf een usb booten lukte wel, dus linux mint opnieuw instaleren en het is opgelost?
zoals op de ene foto te zien werd linux niet goed geladen, de uitknop was alleen een rode vlek, en niet aanklikbaar, een paar keer opnieuw opstarten werkte ook niet.
Relevante software en hardware die ik gebruik
dell vostro 3559
linux mint( huidige versie
zorin (via usb
:strip_exif()/f/image/ClCL4h3snfxmZ52enDB0aPjI.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/2cMB8GOPbfjRT1BUk9gY7Jxi.jpg?f=fotoalbum_large)
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
zie boven
een tijd geleden had ik gepost dat de muis van mijn laptop soms vast liep, toen kreeg ik het advies te booten vanaf een usb. Dat had ik toen niet gedaan, omdat ik als het eens in de week vastloopt moeilijk kan zien of het dan men een andere linux versie beter gaat, vanochtend wilde mijn laptop helemaal niet meer opstarten maar vanaf een usb booten lukte wel, dus linux mint opnieuw instaleren en het is opgelost?
zoals op de ene foto te zien werd linux niet goed geladen, de uitknop was alleen een rode vlek, en niet aanklikbaar, een paar keer opnieuw opstarten werkte ook niet.
Relevante software en hardware die ik gebruik
dell vostro 3559
linux mint( huidige versie
zorin (via usb
:strip_exif()/f/image/ClCL4h3snfxmZ52enDB0aPjI.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/2cMB8GOPbfjRT1BUk9gY7Jxi.jpg?f=fotoalbum_large)
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
zie boven
:strip_exif()/f/image/3I0XR0rp8PHicmOkdWc0jjMP.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/WQgqA1ustYfvjWkgDJ61uALE.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Vzswh99Z8QUX6Ry7jewMJe4D.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/bAArA8yjIEhd5BkeqAi9t3vJ.jpg?f=fotoalbum_large)