Ik mis het kopje "wat is het probleem"
Ergens de afgelopen dagen is er iets gedaan waardoor de biografie op mijn profiel kaduk is gegaan (aka de html staat plaintekst ipv gewoon de opmaak te laten zien). Vermoed dat de devs ergens een update hebben gedaan zonder door te hebben dat dit kaduk ging.
Vermeld de URL waar het probleem zich bevindt
Cambionn (het forum past de url zelf aan naar een interne link)
Geef aan welke stappen je uitvoert om het probleem te kunnen reproduceren
Kijk op het profiel van iemand die het nog niet zelf heeft gefixed. Mogelijk is iemand nodig die wat meer moeite in z'n bio heeft gedaan. Ik zal tot er reactie is mijn profiel ff zo laten, dan kun je daar kijken.
Beschrijf wat je zou verwachten als het probleem zich niet voordeed
Dat devs ff checken dat dingen niet kaduk gaan bij updates, en mocht het toch gebeuren het fixen. Want anders moet elke Tweaker gaan controleren of hun profiel nog wel werkt. Da's niet handig met zo veel gebruikers.
Indien relevant, voeg een screenshot toe
:strip_exif()/f/image/0J68T0qkuHTGthlQleqeQMZy.png?f=user_large)
Vermeld welk apparaat en browser je gebruikt
Zit nu op mijn Manjaro laptop met LibreWolf browser, maar dit lijkt me niet bepaald device gerelateerd
.
Ergens de afgelopen dagen is er iets gedaan waardoor de biografie op mijn profiel kaduk is gegaan (aka de html staat plaintekst ipv gewoon de opmaak te laten zien). Vermoed dat de devs ergens een update hebben gedaan zonder door te hebben dat dit kaduk ging.
Vermeld de URL waar het probleem zich bevindt
Cambionn (het forum past de url zelf aan naar een interne link)
Geef aan welke stappen je uitvoert om het probleem te kunnen reproduceren
Kijk op het profiel van iemand die het nog niet zelf heeft gefixed. Mogelijk is iemand nodig die wat meer moeite in z'n bio heeft gedaan. Ik zal tot er reactie is mijn profiel ff zo laten, dan kun je daar kijken.
Beschrijf wat je zou verwachten als het probleem zich niet voordeed
Dat devs ff checken dat dingen niet kaduk gaan bij updates, en mocht het toch gebeuren het fixen. Want anders moet elke Tweaker gaan controleren of hun profiel nog wel werkt. Da's niet handig met zo veel gebruikers.
Indien relevant, voeg een screenshot toe
:strip_exif()/f/image/0J68T0qkuHTGthlQleqeQMZy.png?f=user_large)
Vermeld welk apparaat en browser je gebruikt
Zit nu op mijn Manjaro laptop met LibreWolf browser, maar dit lijkt me niet bepaald device gerelateerd
[ Voor 6% gewijzigd door Cambionn op 06-02-2026 12:18 ]
I could write a whole Wikipedia page why "nothing to hide" is bad reasoning, but I don't have to because it already exists.