Protectli devices

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Isnowiz
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13:35
Mijn vraag:
Ik heb recent een Protectli Vault gekocht om in te zetten als firewall. Ik had mij voorgenomen om een review te schrijven, maar tot mijn verbazing kon ik het device niet vinden en staan ze ook helemaal niet in de Pricewatch.
Is dit bewust? Of heb ik een bijzonder niche product gekocht waar geen andere Tweaker zich aan gewaagd heeft? :|
Het leek mij toch een redelijk gangbaar device/merk...

Alle reacties

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:56

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

Dit lijkt me iets voor Pricewatch.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

• Isnowiz
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13:35
Prima, ga ik daar de vraag opnieuw stellen.. Ik wist niet zo goed waar ik terecht kon.

edit: oh, m'n post was al verplaats. Thanks!

[ Voor 21% gewijzigd door Isnowiz op 05-02-2026 22:55 ]

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Isnowiz schreef op donderdag 5 februari 2026 @ 22:23:
en staan ze ook helemaal niet in de Pricewatch.
https://tweakers.net/pricewatch/addproduct/ O-) , ik weet dat die link nogal onopvallend is verstopt :P

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:57

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

@Isnowiz De Pricewatch wordt gevuld door onze dataleverancier Icecat en gebruikers zoals jullie :) Onze dataleverancier kent het merk Protectli niet en ook via andere wegen zijn deze producten ons niet ten ore gekomen.

Ik zie een aantal producten hier staan: https://eu.protectli.com/, als je via het linkje wat @Raven heeft gepost volgt en zoveel mogelijk gegevens invult (minus merk, dat vullen we later wel in), zorgen wij ervoor dat deze online komt en dat je er een mooie review voor kan schrijven :)