Probleem met versturen gmail vanaf iphone en ipad

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• Haber
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 07-02 14:41
Sinds kort worden de mailtjes die ik verstuur vanaf mijn ipad en iphone naar mijn gmailadres niet meer weergegeven bij de inkomende mail. Ik zie ze (in Outlook Classic) en Gmail op internet wel in de map verzonden items. Iemand enig idee waar dit aan kan liggen
...

Ik gebruik een ipad en iphone en daarnaast een Windows-laptop. Hierop maak ik gebruik van Outlook 2024 en bekijk ik de mail ook via google chrome, gmail.com
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02:20

franssie

Save the albatross

@Haber voor de duidelijkheid, zijn dit emails die je stuurt naar hetzelfde gmail adres als waarmee je het verzend?
ik doe dat wel eens en zie ze dan wel bij verzonden staan maar ze komen niet altijd aan.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:01
Het is in je verhaal niet duidelijk waar je nu zit te kijken en wat je doet. Je stuurt vanaf iPhone en iPad een e-mail naar hetzelfde e-mail adres waarvan je verzend? Bekijk je dat dan op hetzelfde apparaat?

Het zou ook zomaar aan de beeld-instellingen en sorteeropties van Gmail kunnen liggen, dit hoeft niets met het apparaat te maken te hebben.