Voorwaardelijke opmaak ploegen dienst

Pagina: 1
Acties:
  • 132 views

Vraag

• Nilles111
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 00:21
Mijn vraag
...hallo, ik wil in mijn jaarkalender mijn ploegen dienst kleuren geven, elke dienst komt na 8 weken terug, dus bv vandaag vroege dienst heb ik die 8 weken later weer, en zo heel mijn rooster, alvast hartelijk bedankt.

Relevante software en hardware die ik gebruik
...office 365

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

• Yaksa
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:17
Dat doe je met voorwaardelijke opmaak. AI kan je er wel mee helpen, zo moeilijk is het niet.
Kwestie van rooster selecteren, V L N D definiëren, kleurtje geven en elke keer dat je dan een gedefinieerde letter ingeeft dan wordt de cel gekleurd.

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

F_J_K schreef op donderdag 30 oktober 2025 @ 18:28:
Dit is een standaard oefening bij leren werken met Excel.

Het lijkt me dan ook goed dat je eerst zelf een poging doet de juiste formules te maken. Dan denken we daarna graag mee
We denken graag mee. Maar. Zien dan wel graag eerst waar je vastloopt. Ik vroeg het laatst ook dus ben wat ‘strenger’ en sluit hier.
Doe ajb zelf een poging en open een nieuw topic met die ‘…’ ingevuld. Dan helpen we graag.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.