vervangen macbook pro late 2012

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• aj4649
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 05-02 15:12
Mijn vraag
Ik werk met een macbook pro eind 2012.
Deze is aan vervanging toe
ik werk met word/excel, mail, opgebouwde documenten, lees de krant en internet nieuws en ziggo go
Is een ipad een goeie vervanger.
Een ipad uitgerust met een toetsenbord en/of aparte muis
Of is het toch beter een nieuwe mac te kopen
Mag ik een advies...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18:44
Ik zou de Best Buy Guide even raadplegen. Waarschijnlijk is een MacBook Air een prima optie voor jouw gebruik.

• peter-rm
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 17:39
ik zou voor een Macbook air gaan met 16/512 Gbyte. 14" ongeveer zelfde prijs als de MBpro uit 2012.
Als je een MBpro gewend bent om te werken, is het wennen aan een ipad (kleiner, ander scherm)

ik heb zelf mijn Macbookpro early 2011 enkele jaren gelden vervangen door een MBpro m1 16/512Gbyte omdat ik ook de cardreader en de HDMI erbij wilde. (maar ca €2000)

[ Voor 15% gewijzigd door peter-rm op 05-02-2026 16:40 . Reden: aanvulling/typo ]

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:16
Doe wat onderzoek, ga eens bij een winkel kijken (Apple store, Amac of wat er in de buurt zit) of je kan ervaren hoe een iPad werkt en of dat voor jou werkt. Als je er een keyboard en muis aan wil hangen, koop dan gewoon een laptop. De al gelinkte Best buy guide laat zien waar nu de beste deals zitten voor Macbooks. Geef ook aan wat je wilt uitgeven en wat je zelf al hebt gevonden, we lopen nu het risico dat we zestien meningen gaan delen maar die hoeven niet aan te sluiten bij wat jij zoekt.