Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Mijn zoon wil overstappen van console naar PC. Zal alleen gebruikt worden om te gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Totale kosten tussen 1000 en 1500 euro. Liever aan de onderkant dan aan de bovenkant, maar uiteindelijk gaat binnen deze range de kwaliteit boven de investering
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Doel van deze game pc is dat de nieuwste games op 1080p soepel draaien. Ook gereed voor de komende jaren zodat we niet snel een nieuwe investering/upgrade hoeven te doen.
Ga je overklokken?
Nee?
Wat verwacht je van ons?
Omdat ik zelf geen expert ben op dit gebied hoop ik wat adviezen in te winnen om zo tot een mooie setup te komen. Ik heb een aantal topics doorgelezen en op basis daarvan onderstaande setup samengesteld. Alle tips en adviezen worden zeer gewaardeerd. Uiteraard ook fijn als er ergens (zonder inlevering van kwaliteit) een besparing mogelijk is
Mijn zoon wil overstappen van console naar PC. Zal alleen gebruikt worden om te gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Totale kosten tussen 1000 en 1500 euro. Liever aan de onderkant dan aan de bovenkant, maar uiteindelijk gaat binnen deze range de kwaliteit boven de investering
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Doel van deze game pc is dat de nieuwste games op 1080p soepel draaien. Ook gereed voor de komende jaren zodat we niet snel een nieuwe investering/upgrade hoeven te doen.
Ga je overklokken?
Nee?
Wat verwacht je van ons?
Omdat ik zelf geen expert ben op dit gebied hoop ik wat adviezen in te winnen om zo tot een mooie setup te komen. Ik heb een aantal topics doorgelezen en op basis daarvan onderstaande setup samengesteld. Alle tips en adviezen worden zeer gewaardeerd. Uiteraard ook fijn als er ergens (zonder inlevering van kwaliteit) een besparing mogelijk is
| # | Categorie | Product | Prijs | Subtotaal |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 7600X Boxed | € 172,99 | € 172,99 |
| 1 | Moederborden | ASUS TUF Gaming B650-PLUS WIFI | € 144,90 | € 144,90 |
| 1 | Videokaarten | Sapphire Pulse Radeon RX 9060 XT 16GB | € 481,35 | € 481,35 |
| 1 | Behuizingen | NZXT H5 Flow (2024) Zwart | € 84,90 | € 84,90 |
| 1 | Processorkoeling | Thermalright Peerless Assassin 120 SE | € 38,90 | € 38,90 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Aegis 5 F5-6000J3636F16GX1-IS | € 229,90 | € 229,90 |
| 1 | Voedingen | Cooler Master MWE 650 Bronze - V2 230V | € 69,- | € 69,- |
| 1 | Interne ssd's | WD Blue SN5100 1TB | € 148,- | € 148,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.369,94 | ||