Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former
AVG-boetes, privacyschendingen en dataverzaemling zijn altijd techgerelateerd nieuws. Ons bericht heeft, vind ik, veel meer achtergrondinformatie dan de meeste andere websites en dat geeft het imo zeker wel meerwaarde op Tweakers.
Dat er racistische reacties op komen vind ik ook heel vervelend. Gelukkig hebben we veel moderators die heel goed werk doen en dit soort discussies heel knap in goede banen kunnen leiden. We staan ook in nauw contact met ze en kunnen ze dus een heads-up geven als we dit soort nieuws schrijven
Dat er racistische reacties op komen vind ik ook heel vervelend. Gelukkig hebben we veel moderators die heel goed werk doen en dit soort discussies heel knap in goede banen kunnen leiden. We staan ook in nauw contact met ze en kunnen ze dus een heads-up geven als we dit soort nieuws schrijven
In het verleden geschreven handtekeningen bieden geen garantie voor de toekomst.
Dat van dat Tech forum raakt kant nog wal dat is al lang niet meer, Katten topic, welke pan topic, relatie topic enz, enz. Behoorlijk wat politieke topics. Gewoon toestaan en zeer strak modereren.Yaksa schreef op donderdag 5 februari 2026 @ 13:50:
Ik vraag me af of het op een site als Tweakers wel zo slim is om een dergelijk nieuwstopic te plaatsen. Het lokt onmundig veul anti moslim / pro moslim reacties uit waar de honden geen brood van lusten. Bovendien, Tweakers is toch voor het overgrote deel een tech-forum. Laat dan dit soort berichten dan over aan NU.nl of de NOS. Hier heeft het (behalve misschien een héél klein deel voor wat betreft de technische kant van de AVG) absoluut geen meerwaarde.
Dus censuur omdat een paar zich niet kunnen gedragen, of een mening dragen die jij niet hebt? Als China, Rusland of Amerika iets fout doen, blokkeren of iets anders nieuws waardig doen dit ook maar niet meer melden?