flamebait by /me?

Pagina: 1
Acties:

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10:13

botoo

💀 too old to die young

Topicstarter
Ook al is de mogelijkheid aanwezig (maar nog niet bevestigd) dat Beaves in de ernavolgende reactie het bij het rechtere eind heeft dan ik, bij mij weten is mijn reactie iig wel correct.
Maar blijkbaar is/zijn er Windows liefhebbers die het als flamebait ervaren, en dat is imho zeker niet het geval.
Met objectief commentaar op dhr.Gates (als in geschiedkundige gegevens) trap je schijnbaar ook al op lange tenen |:(
http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=367619

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

De suggestie dat je MS niet in staat acht een MacOS te maken is inderdaad een troll.

Overigens, voor de duidelijkheid: Beaves heft gelijk.

Xerox heeft in 1973 een PC uitgevonden met zowel een GUI als muis als hyperlinks.....
Dat was toen hun prototype, maar hun managers vonden het een raar apparaat. Na vele jaren gefrustreerd rondgelopen te hebben konden de wetenschappers daarzo Jobs uitnodigen die toen de GUI en muis zag, zodat Apple zijn nieuwe generatie Mac's eigenlijk direct dodverklaarde en de Apple Macintosh werd uitgevonden: met GUI en muis.

De PC die Xerox had staan was iig zeker zijn tijd 10 jaar vooruit maar nooit gebruikt. Ongeveer in de categorie als die manager die een popgroep 'niet innovatief' vond en zo de Beatles de deur wees.

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Topicstarter
Blijkbaar wek ik de verkeerde suggestie ;(
Ik doel beslist niet op een mogelijke onkunde van MS om iets voor de Mac te maken. Waar ik op doel is op het feit dat MS dat niet hoeft te doen omdat Mac zelf als voorbeeld heeft gediend voor de moderne Windows GUI.

Maar goed, tussen de bedoeling met een reactie en het interpreteren daarvan door anderen zit vaker een verschil.
Communicatie (storing) zullen we het maar noemen.

Ik ben er iig weer beter van geworden, want dat Xerox verhaal was volledig nieuw voor me, weer wat geleerd dus :).

Zoals zo vaak voorkomt is een 'oeruitvinder' vaak niet degene die met de ontdekking naam gaat maken. Xerox had blijkbaar geen goed marketing apparaat om hun uitvinding wereldwijd te promoten, Apple daarintegen kon dat dus wel.
Hmmz, waar doet me dat aan denken, de geschiedenis blijft zich maar herhalen...

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

• korenwolf
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Never stop seeking what seems unobtainable...

Verwijderd

Voor zover ik zie is het geen troll, de ;( helpt niet echt, gelukkig was het geen :'( of |:( :)
Tot zover de smileys :)

Zoals ik het lees staat er gewoon dat het niet nodig is om nog een ander GUI te maken voor de Mac. Windows is immers afgeleid van (in elk geval later gekomen dan) MacOS.
edit:
Er staat dus niet dat MS Windows slecht is, of het niet zou kunnen, het is gewoon overbodig.

Voor mij mag deze dan ook gerust op 1/2 ...

/me gaat zometeen nog even modereren.

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Topicstarter
[quotealstublieft :)
[/quote]
Dank u vriendelijk beleefd :)
Leuk stukje trouwens, lekker veel plaatjes ook, komt vast nog eens van pas om deze kennis door te geven (oftwel, staat nu in de favorieten)

Mecallie, zoals jij het leest bedoelde ik het precies *D

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

• spook
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
en hij is weer terug op1

(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.

Pagina: 1