Mijn vraag
Ik wil celwaarden in mijn voetnoot plaatsen in excel. Het gaat om meerdere cellen die onderelkaar in de voetnoot moeten gaan komen. Bijvoorbeeld Cel A1 documentnr, Cel B1 Versie, Cel C1 Datum
Nu kan dit allen met een VBA code heb ik gezien. Ik heb een VBA code gevonden via google, maar deze geeft maar 1 cel weer in de voetnoot. Mijn kennis van VBA is eigenlijk bijna 0. Kan iemand mij helpen hier wat voor te bedenken. Nu is het zo dat de celwaarde pas in de voetnoot komt als deze afgedrukt wordt. Prettiger zou zijn als dat eigenlijk direct al zichtbaar is in het afdrukvoorbeeld. Ik weet niet of dit haalbaar is?
Relevante software en hardware die ik gebruik
Excel 365
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
De VBA code die ik nu heb is de volgende
Private Sub Workbook_BeforePrint(Cancel As Boolean)
With ActiveSheet.PageSetup
.RightFooter = Range("AA45")
End With
End Sub
Ik hoor graag,
Met vriendelijke groet,
Erik Rozendal
Ik wil celwaarden in mijn voetnoot plaatsen in excel. Het gaat om meerdere cellen die onderelkaar in de voetnoot moeten gaan komen. Bijvoorbeeld Cel A1 documentnr, Cel B1 Versie, Cel C1 Datum
Nu kan dit allen met een VBA code heb ik gezien. Ik heb een VBA code gevonden via google, maar deze geeft maar 1 cel weer in de voetnoot. Mijn kennis van VBA is eigenlijk bijna 0. Kan iemand mij helpen hier wat voor te bedenken. Nu is het zo dat de celwaarde pas in de voetnoot komt als deze afgedrukt wordt. Prettiger zou zijn als dat eigenlijk direct al zichtbaar is in het afdrukvoorbeeld. Ik weet niet of dit haalbaar is?
Relevante software en hardware die ik gebruik
Excel 365
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
De VBA code die ik nu heb is de volgende
Private Sub Workbook_BeforePrint(Cancel As Boolean)
With ActiveSheet.PageSetup
.RightFooter = Range("AA45")
End With
End Sub
Ik hoor graag,
Met vriendelijke groet,
Erik Rozendal