Apple iPhone 16 Pro Max Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200
Leg er eens een waterpas op, op zowel het plateau als de tafel zelf (dat kan ook met een app) idealiter zijn ze beide waterpas, veel platenspelers hebben verstelbare voetjes om daar wat aan te stellen.
Het gaat om de schijf zelf waar je de LP op legt… Die lijkt er gewoon scheef op/in te hangen.pman63 schreef op woensdag 4 februari 2026 @ 22:32:
Leg er eens een waterpas op, op zowel het plateau als de tafel zelf (dat kan ook met een app) idealiter zijn ze beide waterpas, veel platenspelers hebben verstelbare voetjes om daar wat aan te stellen.
De hele draaitafel zelf en de kast eronder staan zo goed als waterpas.
Apple iPhone 16 Pro Max Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200
Inderdaad als die echt scheef zit en er is geen mogelijkheid dat je eea verkeerd gemonteerd hebt dan terug voor een ander exemplaar.
Dan ga ik ‘m vandaag inpakken en omruilen.pman63 schreef op woensdag 4 februari 2026 @ 23:38:
Inderdaad als die echt scheef zit en er is geen mogelijkheid dat je eea verkeerd gemonteerd hebt dan terug voor een ander exemplaar.
Hij is in de winkel door de medewerker startklaar gemaakt incl montage gewicht/naalddruk. Ik heb ‘m alleen maar rustig vervoerd en thuis neergezet.
Het lager voor het plateau lijkt er wel scheef in te zitten, anders kan het plateau nooit scheef naar één kant zijn.
Ik heb de platenspeler ingepakt en ben terug gegaan naar Hifi Klubben. Zonder enige moeite mocht ik wat anders kiezen. Omdat ik toch wel denk een nieuwe hobby te hebben gevonden, maar meteen echt wat anders aangeschaft.
De Argon Audio TT4mk2 is het geworden met bijpassende staande speakers van Argon Audio.
Wel een heel stuk betere kwaliteit. Helemaal blij mee! En ook belangrijk; een echt recht draaiplateau
.
Probleem opgelost dus. Het geld in de portemonnee trouwens ook
.
:strip_exif()/f/image/TZjaa9yqiPvPw6DLSqZWUQ0P.jpg?f=fotoalbum_large)
De Argon Audio TT4mk2 is het geworden met bijpassende staande speakers van Argon Audio.
Wel een heel stuk betere kwaliteit. Helemaal blij mee! En ook belangrijk; een echt recht draaiplateau
Probleem opgelost dus. Het geld in de portemonnee trouwens ook
:strip_exif()/f/image/TZjaa9yqiPvPw6DLSqZWUQ0P.jpg?f=fotoalbum_large)
Pagina: 1
:strip_exif()/f/image/nggrdUwQI1FV3kucGdEllfxV.jpg?f=fotoalbum_large)