De Som van de Momenten ten opzichte van punt " A " = NUL
Verwijderd
doe anders ff een duidelijk topic titel
en hoe wilde je die twee voodoo's (gok ik) aan elkaar linken? Ik neem aan dat de ene een add-on-kaart is? Anders gaat dat natuurlijk niet werken.
Verder voor alle vragen: t.net vraag en aanbod!
en hoe wilde je die twee voodoo's (gok ik) aan elkaar linken? Ik neem aan dat de ene een add-on-kaart is? Anders gaat dat natuurlijk niet werken.
Verwijderd
Denk niet dat ik hm nog heb thuis, maar dat kabeltje kost misschien een tientje in de winkel ofzo..
Verwijderd
Hij bedoelt 2 Voodoo II met de SLI techniek gebruiken.Op donderdag 20 september 2001 06:31 schreef MREn het volgende:
doe anders ff een duidelijk topic titel
Recept voor SLI:
Benodigdheden:
1) oude floppy kabel
2) 2 connectoren
3) een schaar
4) een scherp mesje (stanley of hobby)
Uitvoering:
1) knip een stuk van de floppycable, iets langer dan nodig is om de kaarten aan te sluiten
2) aan een van de uiteinden moet je de middelste 4 draadjes (16-19) uitsnijden en draaien
3) maak de connectoren vast aan de uiteinden
4) aansluiten en spelen maar!
Alternatief:
Klik hier, typ daar "sli kabel", druk op het knopje en volg de links
Benodigdheden:
1) oude floppy kabel
2) 2 connectoren
3) een schaar
Uitvoering:
1) knip een stuk van de floppycable, iets langer dan nodig is om de kaarten aan te sluiten
2) aan een van de uiteinden moet je de middelste 4 draadjes (16-19) uitsnijden en draaien
Alternatief:
Verwijderd
Hey, bedankt ga ik ook eens doenOp donderdag 20 september 2001 07:37 schreef BalusC het volgende:
Recept voor SLI:
Benodigdheden:
1) oude floppy kabel
2) 2 connectoren
3) een schaar
Uitvoering:
Alternatief:
Pagina: 1