tempomatic 4 wastafelkraan

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• PATVANO
  • Registratie: Februari 2026
  • Laatst online: 04-02 13:25
Mijn vraag
...Heb in 2020 een ELECTRONISCHE TEMPOMATIC 4 KRAAN gekocht van Delabie . Nu blijft deze lopen ook als men hand er niet onder houdt. Waarschijnlijk batterij leeg .
Iemand een idee welke batterij hier juist past?
N.B. Batterij zelf wordt geplaatst in een plastic houdertje .
Blijkbaar werden door Delabie reeds 2 soorten batterijen .gebruikt in hun tempomatic 4. Een met 2 3V batterijen aan elkaar met referentie Delabie 990223 en één met losse batterijen 2 x 3V met referentie Delabie 990123
NB De oorspronkelijke batterij(en) werden meegenomen door een loodgieter die niet meer van zich laat horen...Dus weet niet meer wat er in zat.
NB : een batterij CR-P2 Industrial Lithium batterij Panasonic past NIET in de houder...
Van Delabie kreeg ik het antwoord dat ik moet zien welke batterij er vroeger in zat maar deze heb ik dus niet meer...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

Alle reacties

• LtApocalypse
  • Registratie: Oktober 2025
  • Laatst online: 06:55
Foto van de houder zou handig kunnen zijn. Maar je hebt dus 1 6v 223 cr-p2 nodig of 2x 3v cr-123. Koop die laatste dan ook maar aangezien de cr-p2 niet past. Kost een paar euro voor 2 stuks. En dan is het vast opgelost.

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08-02 14:27

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Tsja, als het deze kraan is kun je de batterijen simpel vervangen.
Sowieso gewoon even de kraan open maken en kijken welke accu's er in jouw kraan moeten?

Mijn muziekcollectie op Discogs