Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Future proof PC bouwen voor enkele jaren. Momenteel zicht op Diablo 4 en GTA 6 op 1440P te spelen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik dacht rond de 1200 euro, kan hoger gaan maar ben geen fanatieke gamer
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Vorige desktop is echt veel te oud 10+ jaar. Enkele jaren minder gegamed door de jonge kidsl
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De DDR5 is zeer hard in prijs gestegen. Is dit echt een meerwaarde tov 32GB DDR4?.
Verder denk ik wel minstens 1TB tot minsschien 2TB te gebruiken
Ik dacht te starten met een Ryzen 5 7500F en RX 9060XT 16GB
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Heeft de RTX kaarten met Ray tracing meerwaarde?
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Case mag RGB hebben maar graag optie om die ook uit te zetten
Ga je overklokken?
Nee?
Wat verwacht je van ons?
Ik wil een mooie value for money build maken die wel enkele jaren verder kan. Het moet geen top notch systeem zijn aangezien ik maar enkele uurtjes per week kan gamen, maar ik wil wel graag kwaliteit voor het geld. Op amazon had ik deze build zien staan voor 1400 euro maar ik dacht dat kan zelf goedkoper: Greed® MK2+ High End Gaming PC - AMD Ryzen 7 5700X + Nvidia Geforce RTX 5070 12 GB - Supersnelle RGB-computer + 4K ray tracing calculator met 4,6 GHz, 32 GB DDR4 RAM, 1 TB SSD
Is de best buy guide desktop 1080p nog steeds aan te raden en is dit voldoende om op 1440p te gamen? Veel van de componenten zijn interessant maar ik dacht misschien kan het iets goedkoper zonder teveel in te leveren?
Future proof PC bouwen voor enkele jaren. Momenteel zicht op Diablo 4 en GTA 6 op 1440P te spelen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik dacht rond de 1200 euro, kan hoger gaan maar ben geen fanatieke gamer
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Vorige desktop is echt veel te oud 10+ jaar. Enkele jaren minder gegamed door de jonge kidsl
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De DDR5 is zeer hard in prijs gestegen. Is dit echt een meerwaarde tov 32GB DDR4?.
Verder denk ik wel minstens 1TB tot minsschien 2TB te gebruiken
Ik dacht te starten met een Ryzen 5 7500F en RX 9060XT 16GB
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Heeft de RTX kaarten met Ray tracing meerwaarde?
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Case mag RGB hebben maar graag optie om die ook uit te zetten
Ga je overklokken?
Nee?
Wat verwacht je van ons?
Ik wil een mooie value for money build maken die wel enkele jaren verder kan. Het moet geen top notch systeem zijn aangezien ik maar enkele uurtjes per week kan gamen, maar ik wil wel graag kwaliteit voor het geld. Op amazon had ik deze build zien staan voor 1400 euro maar ik dacht dat kan zelf goedkoper: Greed® MK2+ High End Gaming PC - AMD Ryzen 7 5700X + Nvidia Geforce RTX 5070 12 GB - Supersnelle RGB-computer + 4K ray tracing calculator met 4,6 GHz, 32 GB DDR4 RAM, 1 TB SSD
Is de best buy guide desktop 1080p nog steeds aan te raden en is dit voldoende om op 1440p te gamen? Veel van de componenten zijn interessant maar ik dacht misschien kan het iets goedkoper zonder teveel in te leveren?
[ Voor 6% gewijzigd door Baratac op 02-02-2026 22:30 ]