Ik zoek een?
Vervanging van onze oude soundbar 12 jaar oud en geluid valt soms weg.
Wat is je budget?
1000e
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Wat wil ik er mee doen?:
1 Aan de televisie hangen.
2 Zo nu en dan een muziekje afspelen.
Wat heb je zelf al gevonden?
Eisen van de wederhelft. "niet overal snoeren" en "niet overal speakers". Vertaald naar geen surround set.
Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
-Naim Mu-so 2
Tot ik ergens las dat een stereo opstelling altijd een betere beleving geeft. Gigantische rabbit hole is audio zeg... Op een marktplaats zoektocht geweest, paar mooie KEF LS50 speakers gezien. A dan moet daar weer een receiver bij. Maar daar kom ik niet helemaal (of helemaal niet) uit.
Alternatief bij HIFI klubben langs
Voor een kant en klaar setje. Wel oppassen met de euro's in die zaak denk ik.
https://www.hifiklubben.n...subwoofer/argmalmosub6wh/
Welke vragen heb je hier nog over?
Maak ik het mezelf te moeilijk? Heeft iemand ervaringen met een van beide producten?
Vervanging van onze oude soundbar 12 jaar oud en geluid valt soms weg.
Wat is je budget?
1000e
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Wat wil ik er mee doen?:
1 Aan de televisie hangen.
2 Zo nu en dan een muziekje afspelen.
Wat heb je zelf al gevonden?
Eisen van de wederhelft. "niet overal snoeren" en "niet overal speakers". Vertaald naar geen surround set.
Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
-Naim Mu-so 2
Tot ik ergens las dat een stereo opstelling altijd een betere beleving geeft. Gigantische rabbit hole is audio zeg... Op een marktplaats zoektocht geweest, paar mooie KEF LS50 speakers gezien. A dan moet daar weer een receiver bij. Maar daar kom ik niet helemaal (of helemaal niet) uit.
Alternatief bij HIFI klubben langs
Voor een kant en klaar setje. Wel oppassen met de euro's in die zaak denk ik.
https://www.hifiklubben.n...subwoofer/argmalmosub6wh/
Welke vragen heb je hier nog over?
Maak ik het mezelf te moeilijk? Heeft iemand ervaringen met een van beide producten?