-=het grote red faction topic=-

Pagina: 1
Acties:
  • 387 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-02 20:55
hij is vandaag uitgekomen :+
post je ervaringen hier :D

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Verwijderd

ik heb de demo gedaan en ik vond het nix... doei

• KaMiKaZe
de demo vond ik ook niet zoveel
full version is 2 cd's
verwacht er eerlijk gezegt niet al te veel van ;)

Verwijderd

snap niet wat er zo bijzonder is aan het spel... je kan muren kapot schieten nou big deal. nmis zien er niet uit en ik hou niet van die laser gun crap.

• KaMiKaZe
naja het is toch een van de langverwachte titels ;)
RTCW demovindik wel bruut
die game ga ik zeker kopen :+

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:29

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op donderdag 20 september 2001 01:40 schreef SuB het volgende:
ik heb de demo gedaan en ik vond het nix... doei
Ik ben het niet altijd met je eens maar nu wel :+.
Demo zoog imho echt heel hard. Gameplay is niet leuk, graphics matig, spel is veels te zwaar, wapens zijn niet spannend, leveldesign is matig etc. Nee zonde van mijn geld.

• edward2
  • Laatst online: 31-01 01:56

edward2

Schieten op de beesten

Ik vind hem wel aardig, gfx zijn redelijk tot goed. Het leveldesign in de demo was niet echt opvallend, maar ook zeker niet minder dan een gemiddelde shooter, al kan je pas bij de full version goed oordelen.

Ik vind hem lekker spelen, goede controle over je karakter, juiste verhouding van je wapens, verhaal blijft afwachten.

Is hij al ergens in NL te koop? ik wil hem graag hebben!

Niet op voorraad.

Verwijderd

Om verder heel erg gezeur te voorkomen verwijderd

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-02 14:53
Denk er wel aan het was geen officiele demo maar een test.

Er kan dus het een en ander nog anders en beter zijn. Ik heb op internet in in bladen plaatjes gezien die er heel wat beter uit zien dan wat ik in de demo heb gezien.

Wat ik wel tegen vindt vallen is dat de minimum instalatie 1,02 gb is. Beetje veel lijkt mij>

Ivo

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Ik vond het wel een leuke demo :)
Ben benieuwd hoe de full version speelt.

39

• SilverZeven
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-06-2025
Tegenwoordig heeft iedereen met een comp. waar Red Faction op draait wel 20gig+ dus die 1 gig maakt niet veel uit. Kijk es naar Diablo II dat is dik 2 gig. Maarre je kunt die "Test" natuurlijk geen demo noemen. Hij is inderdaad kut en daarom is het ook geen officiele demo. Lees liever een revieuw uit een goed games-blad daar heb je meer aan. :)

Verwijderd

Saai kutspel :Z

• Exirion
  • Laatst online: 21:45

Exirion

Gadgetfetisjist

Op donderdag 20 september 2001 11:34 schreef Nosfer@tu het volgende:
om ff te reageren op de vorige post, is ie al in Nederland te leechen ;) :P

vind het niet waard om er geld aan uit te geven....
Ondanks je smilies is dit gewoon een warez request. Officiele waarschuwing dus.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Op donderdag 20 september 2001 13:01 schreef Exirion het volgende:

[..]

Ondanks je smilies is dit gewoon een warez request. Officiele waarschuwing dus.
cool down.... tis echt gewoon, omdat de smilies erachter staan een geintje...

anders had ik het wel anders gepost hoor

• Exirion
  • Laatst online: 21:45

Exirion

Gadgetfetisjist

Op donderdag 20 september 2001 13:03 schreef Nosfer@tu het volgende:

Dat doet er niet toe. Als ik iemand voor gore -vul hier een vreselijk scheldwoord in- uitscheld met een boel smilies erachter, dan blijft het een flame. Iets zogenaamd als een geintje zeggen is geen excuus voor een verkapte warez request. De waarschuwing blijft dus gewoon staan.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Ik weet niet hoeveel marks ik nu heb....naar mijn weten geen, in de tijd die ik hier kom...maar dit is de eerste die ik voor zoiets onbenulligs krijg

• Grrrrrene
  • Niet online
Op donderdag 20 september 2001 13:03 schreef Nosfer@tu het volgende:

[..]

En als iemand je op ICQ had gecontact dat hij een URL had? Had je dan ook gezegd dat je een geintje maakte en de URL niet hoeft? |:(

Eerst om warez vragen en dan zeggen dat het een geintje was als je een waarschuwing krijgt, sorry, maar zo werkt dat niet :)

Exirion: die waarschuwing is IMHO terecht

Edit: Postcount van Exirion zegt genoeg he? Hij is bezeten door de duivel :+

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• Atteman146
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-02 15:59
Op donderdag 20 september 2001 13:06 schreef Exirion het volgende:

[..]

Dat doet er niet toe. Als ik iemand voor gore -vul hier een vreselijk scheldwoord in- uitscheld met een boel smilies erachter, dan blijft het een flame. Iets zogenaamd als een geintje zeggen is geen excuus voor een verkapte warez request. De waarschuwing blijft dus gewoon staan.
Beetje zielig hoor!

Verwijderd

Op donderdag 20 september 2001 13:11 schreef Grrrrrene het volgende:

[..]

En als iemand je op ICQ had gecontact dat hij een URL had? Had je dan ook gezegd dat je een geintje maakte en de URL niet hoeft? |:( Inderdaat dat zou ik zeggen ja!

Eerst om warez vragen en dan zeggen dat het een geintje was als je een waarschuwing krijgt, sorry, maar zo werkt dat niet :)

Exirion: die waarschuwing is IMHO terecht

Edit: Postcount van Exirion zegt genoeg he? Hij is bezeten door de duivel :+

• Grrrrrene
  • Niet online
Op donderdag 20 september 2001 13:14 schreef Atteman het volgende:

[..]

Beetje zielig hoor!
Waarom dat nou weer? Als je dat aan wil vechten, doe dat dan in LA trouwens. Zo is een warezrequest wel heel makkelijk te maken: gewoon ff een request doen, een paar smileys als :) ;) :+ en :P erachter zetten en de mods kunnen je niks maken... :(

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Verwijderd

Op donderdag 20 september 2001 13:16 schreef Grrrrrene het volgende:

[..]

Waarom dat nou weer? Als je dat aan wil vechten, doe dat dan in LA trouwens. Zo is een warezrequest wel heel makkelijk te maken: gewoon ff een request doen, een paar smileys als :) ;) :+ en :P erachter zetten en de mods kunnen je niks maken... :(
Tjek de post in kwestie nog maar eens....!
Nogmaals vind het niet terecht...ben zelf ook Admin... en ik zou zo'n post gewoon ge-edit hebben eventueel....
de persoon in kwestie een waarschuwing via ICQ pager of mail een waarschuwing hebben gegeven...
Onbenullig gezeur en zonde van het aantal posts :(

• Darkvater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

Ik vond de demo ook maar niks. Heb dus niet echt veel verwachtingen van de full version.

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

Verwijderd

sig.

Verwijderd

Das een flame :P

maar laten we niet verder offtopic gaan, zonde van de posts en voor dat je het weet heb je een waarschuwing aan je broek

Verwijderd

geen flame gewoon mijn mening

• KaMiKaZe
ff on-topic aub
bespreek dit anders maar in LA
of gooi dit ding dicht aub :(

• jjwa
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21-01 11:50

jjwa

CZ3 tentmuis

[ontopic]
De demo vond ik leuk.
De singleplayer vond ik leuk om te spelen, vooral in het begin, en dit is een van de zeer weinige spellen waarbij ik singleplayer de moeite waard vind.
De multiplayer was lachen, CTF is in deze game met deze (nog maar 2 levels in de demo)level erg leuk vond ik.

De wapens zijn niet speciaal ofzo, ben benieuwd naar de wapens in de hele versie, maar deze wapens waren ook al leuk, vooral de rocket, raildriver en de automatische shotgun voor closerange :D. De wapens zijn ook niet ongebalanceerd vind ik.

De gameplay was goed, hij speelt fijn, je hebt goed de controle over je character.

De graphics boeien mij nou niet alles als ik high-speed aan het rond-haasten ben met de vlag, maar die vind ik ook wel mooi, niet super ofzo, maar goed genoeg. :D

De Geo-Mod engine, dat is het slopen van die dingen, is wel leuk toegepast dat je op plekken shortcuts kan nemen door een gat in een muur te schieten maar die engine kan veel meer! Kijk maar eens naar dan Glasshouse level, alleen als alles zo sloopbaar was in multiplayer dan was het kut.
Dat merkte ik zelf tijdens multiplayer, in het CTF level met die verschillende verdiepingen, op een gegeven moment wil je ergens heen, ga je de hoek om en flikker je naar beneden omdat in de hele gang de vloer is weggeblazen!
Grrr ;)

Conclusie voor mij:
Demo was cool (heb de Singleplayer demo gehad, de multiplayer test en de uiteindelijke officiele demo) en ik wil zeker wel de hele versie hebben.
[/ontopic]

offtopic:
gasten, doe zoiets idd alsjeblieft in LA ofo of persoonlijk via ICQ of mail ofzo, maar verneuk dit draadje er dan niet mee, want volgens mij gaat meer de dan helft van de replies over dat gezeik :(

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:13
Ik heb het op de PS2 van de zomer gespeeld. Leuk spel, beetje Half Life-achtig. Enemies beetje same same, wapens wel cool, levels lekker gevarieerd. Geo Mod viel wat tegen, draagt niet echt bij. Vehicles vond ik wel lachen.

Op de PC niet gespeeld, misschien dat ik de demo ff check om te zien of het anders speelt (PS2 heeft standaard auto-aiming aan om het feit dat je met een controller speelt te compenseren).

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• Dr. Strangelove
  • Laatst online: 23:13
Demo ff gespeeld, en ik moet zeggen dat het toch wel wat beter is op de PC, m.n. door de hogere resolutie. Maar ik ga hem echt niet opnieuw spelen :)

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• fw
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-06-2025

fw

Demo was wel geinig, om heel even een indruk te krijgen maar stelde verder erg weinig voor. Het spel zelf in tegenstelling is echt een van de coolste spellen ooit imho.
Speel het eens een keertje bij iemand ofzo als je twijfelt, kan je altijd nog een oordeel geven, maar ik zou zeggen dat ie het echt wel waard is.

T.net dbmerge: Nieuw account: fw (22068) || http://wow.allakhazam.com/profile.html?81039 WTB CTS/Mala :C

• koornee
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-02 22:13

koornee

3!

issie al uit dan?

ik vond het weleen geinig spel, niet echt super, maar wel lekker speelbaar. geinig voor ff tussendoor.

Beauty is everywhere | Hold on, it's manual focus,... www.cornedeweert.nl

Verwijderd

ik vind het spel echt vet!
dit is de tweede keer dat ik een single player 3d shootumup :) speel, en het nog leuk vind ok :) 1e x was duke3d. Er zit een leuk verhaal in de graphics zijn goed en de muziek is :9~ . ik laat er nu zelfs commandos2 nog ff voor in de kast ligge :P

• Joske Pauwels
  • Laatst online: 19-07-2016

Joske Pauwels

Stelt zich vragen...

Ik heb hem nu volledig, en zit bij het stuk waar je in james bond stijl undercover in de directiegebouwen iemand moet ontvoeren :)

De vijanden zijn misschien erg monotoom, maar dat komt omdat ze in uniform zijn, de gezichten verschillen heus wel.

Ook krijg je later af te rekenen met andere zwaardere guards etc.

Ik vind het spel dus wel goed, enkel de multiplayer vond ik wat chaotisch (te kleine maps)

Nu hopen dat er snel wat mods komen...

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:31
Is hij al uit dan hier in NL ??

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

• CasGas
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-02 15:18

CasGas

.

en ik zit vast in red faction :(

op een gegeven moment kom je in een space station die je op moet blazen en dan via de escape pod weg moet, maar hoe blaas ik de reactor op, want dan worden de escape pods pas active.

Iemand een idee?

Sony A7III | Sony a6300 | Sony ZV-E1 | 12 2.0 | 21 1.4 | 24 1.4 | 35 2.8 | 50 1.4 | 135 1.8 | 16-28 2.8 | 16-70 4 | 28-75 2.8 | 70-200 2.8 II |

Verwijderd

Ik vond de eerste demo wel leuk, die singleplayer test... Maar die world wide demo vond ik inderdaad zwaar tegenvallen... Laten we hopen dat et echte spel wel leuk is, want anders vind ik dat zonder van de bandbreedte die hij momenteel gebruikt >:)

• CasGas
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-02 15:18

CasGas

.

Op zaterdag 22 september 2001 17:41 schreef Settler het volgende:
en ik zit vast in red faction :(

op een gegeven moment kom je in een space station die je op moet blazen en dan via de escape pod weg moet, maar hoe blaas ik de reactor op, want dan worden de escape pods pas active.

Iemand een idee?
en ik ben er alweer uit, en tevens meteen uitgespeeld, op naar het volgende spel! :)

Sony A7III | Sony a6300 | Sony ZV-E1 | 12 2.0 | 21 1.4 | 24 1.4 | 35 2.8 | 50 1.4 | 135 1.8 | 16-28 2.8 | 16-70 4 | 28-75 2.8 | 70-200 2.8 II |

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-02 08:27
kan iemand misschien wat screenshots posten van de full version?

Strava | AP | IP | AW

Verwijderd

kheb em uit.... :)

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Op maandag 24 september 2001 11:14 schreef Nosfer@tu het volgende:
kheb em uit.... :)
nu al? :?

Elect a clown, expect a circus.

Verwijderd

als je em nu al uit heb, ben je gek :)
ik heb em ook, maar vind em een beetje matig (de single-player). Het is allemaal zo nep, de geluiden als je schiet, als je springt zweef je, en je voetstappen kloppen nie in verhouding tot het geluid...
De ventjes hebben gewoon een verrot wazig plaatje op hun kop geplakt gekregen van de makers, hierdoor zie je geen gezichtsuitdrukkingen ofzo. Gewoon een slecht plaatje :( minder dus.
De multi-player dan. Ik ging gisteren ff online gamen, en het leek wel alsof ik met de makers van het spel zat te gamen :) ik werd gedist ;)

Aangezien ik de Half-life single player ook bagger vond, zal dit ook wel aan mij liggen, maarja... De gameplay vin'k ook al nie zoveel, dus... Red Faction zal het waarschijnlijk niet lang volhouden bij mij. Als je Half-Life single player leuk vond: vind je dit ook leuk (denk ik), maar dit is ook niet zo mooi als half-life. Lijkt me niet dat het aan mijn PC ligt, maar de gfx zijn wel oke, maar kloppen vaak niet...
Oftewel: RF (single player) zuigt ;) Multi-player moe'k nog ff ondervinden :D

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:38

Wildfire

Joy to the world!

Op maandag 24 september 2001 11:21 schreef DPD het volgende:

[...]

als je springt zweef je

[...]
Vindt je het gek? Je zit op Mars en daar is de zwaartekracht lager dan op Aarde!

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Verwijderd

je was me net voor :D

Verwijderd

kvind em wel stoer, zeker ook dat je in die onderzeeër en gevechtsvlieguigjes kan enzo :)

alleen kom nie verder :(
kben op die plek, nadat je geland bent met dat vliegtuigje
in die lift ben gegaan en dan komt er zon bigass robot die allemaal raketten en kogels op je afschiet
t is logisch dat je hem in die vuur'put' moet krijgen maar hoe ?
hij stopt voor die lopende band...hoe krijg ik em eroop ??????

Verwijderd

tja ik kijk meer naar de gameplay en die vind ik verder perfect...en als je later in de game zit krijg je geen quards meer tegen maar Merc's en die hebben een masker....wat ik erg irri vind is dat als je een message krijgt van bijvoorbeeld Hendrix, dat je geen lip movement ziet

Verwijderd

Op maandag 24 september 2001 11:53 schreef effex het volgende:
kvind em wel stoer, zeker ook dat je in die onderzeeër en gevechtsvlieguigjes kan enzo :)

alleen kom nie verder :(
kben op die plek, nadat je geland bent met dat vliegtuigje
in die lift ben gegaan en dan komt er zon bigass robot die allemaal raketten en kogels op je afschiet
t is logisch dat je hem in die vuur'put' moet krijgen maar hoe ?
hij stopt voor die lopende band...hoe krijg ik em eroop ??????
nog iets meer lokken, Fan moet uit staan en als ie begint te lopen...je lokt em door te strafen en op em te schieten...

als ie boven die put staat is het eerst de put open en dan pas de fan aan.... en klaar...

• RoRoo
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 27-12-2025

RoRoo

Certified Prutser

weet iemand van welke poorten red faction gebruik maakt als je em achter een firewall wilt spelen??

It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku

Verwijderd

kom niet eens uit het 1e level :(
ik loop de hele tijd rondjes door het level ofzo :?
Pagina: 1