Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
full version is 2 cd's
verwacht er eerlijk gezegt niet al te veel van
Verwijderd
RTCW demovindik wel bruut
die game ga ik zeker kopen
Ik ben het niet altijd met je eens maar nu welOp donderdag 20 september 2001 01:40 schreef SuB het volgende:
ik heb de demo gedaan en ik vond het nix... doei
Demo zoog imho echt heel hard. Gameplay is niet leuk, graphics matig, spel is veels te zwaar, wapens zijn niet spannend, leveldesign is matig etc. Nee zonde van mijn geld.
Ik vind hem lekker spelen, goede controle over je karakter, juiste verhouding van je wapens, verhaal blijft afwachten.
Is hij al ergens in NL te koop? ik wil hem graag hebben!
Niet op voorraad.
Er kan dus het een en ander nog anders en beter zijn. Ik heb op internet in in bladen plaatjes gezien die er heel wat beter uit zien dan wat ik in de demo heb gezien.
Wat ik wel tegen vindt vallen is dat de minimum instalatie 1,02 gb is. Beetje veel lijkt mij>
Ivo
Ben benieuwd hoe de full version speelt.
39
Ondanks je smilies is dit gewoon een warez request. Officiele waarschuwing dus.Op donderdag 20 september 2001 11:34 schreef Nosfer@tu het volgende:
om ff te reageren op de vorige post, is ie al in Nederland te leechen![]()
vind het niet waard om er geld aan uit te geven....
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
cool down.... tis echt gewoon, omdat de smilies erachter staan een geintje...Op donderdag 20 september 2001 13:01 schreef Exirion het volgende:
[..]
Ondanks je smilies is dit gewoon een warez request. Officiele waarschuwing dus.
anders had ik het wel anders gepost hoor
Dat doet er niet toe. Als ik iemand voor gore -vul hier een vreselijk scheldwoord in- uitscheld met een boel smilies erachter, dan blijft het een flame. Iets zogenaamd als een geintje zeggen is geen excuus voor een verkapte warez request. De waarschuwing blijft dus gewoon staan.Op donderdag 20 september 2001 13:03 schreef Nosfer@tu het volgende:
cool down.... tis echt gewoon, omdat de smilies erachter staan een geintje...
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
En als iemand je op ICQ had gecontact dat hij een URL had? Had je dan ook gezegd dat je een geintje maakte en de URL niet hoeft?Op donderdag 20 september 2001 13:03 schreef Nosfer@tu het volgende:
[..]
cool down.... tis echt gewoon, omdat de smilies erachter staan een geintje...
Eerst om warez vragen en dan zeggen dat het een geintje was als je een waarschuwing krijgt, sorry, maar zo werkt dat niet
Exirion: die waarschuwing is IMHO terecht
Edit: Postcount van Exirion zegt genoeg he? Hij is bezeten door de duivel
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Beetje zielig hoor!Op donderdag 20 september 2001 13:06 schreef Exirion het volgende:
[..]
Dat doet er niet toe. Als ik iemand voor gore -vul hier een vreselijk scheldwoord in- uitscheld met een boel smilies erachter, dan blijft het een flame. Iets zogenaamd als een geintje zeggen is geen excuus voor een verkapte warez request. De waarschuwing blijft dus gewoon staan.
Verwijderd
Op donderdag 20 september 2001 13:11 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
En als iemand je op ICQ had gecontact dat hij een URL had? Had je dan ook gezegd dat je een geintje maakte en de URL niet hoeft?Inderdaat dat zou ik zeggen ja!
Eerst om warez vragen en dan zeggen dat het een geintje was als je een waarschuwing krijgt, sorry, maar zo werkt dat niet![]()
Exirion: die waarschuwing is IMHO terecht
Edit: Postcount van Exirion zegt genoeg he? Hij is bezeten door de duivel
Waarom dat nou weer? Als je dat aan wil vechten, doe dat dan in LA trouwens. Zo is een warezrequest wel heel makkelijk te maken: gewoon ff een request doen, een paar smileys alsOp donderdag 20 september 2001 13:14 schreef Atteman het volgende:
[..]
Beetje zielig hoor!
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Verwijderd
Tjek de post in kwestie nog maar eens....!Op donderdag 20 september 2001 13:16 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
Waarom dat nou weer? Als je dat aan wil vechten, doe dat dan in LA trouwens. Zo is een warezrequest wel heel makkelijk te maken: gewoon ff een request doen, een paar smileys als![]()
![]()
en
erachter zetten en de mods kunnen je niks maken...
Nogmaals vind het niet terecht...ben zelf ook Admin... en ik zou zo'n post gewoon ge-edit hebben eventueel....
de persoon in kwestie een waarschuwing via ICQ pager of mail een waarschuwing hebben gegeven...
Onbenullig gezeur en zonde van het aantal posts
Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
Verwijderd
maar laten we niet verder offtopic gaan, zonde van de posts en voor dat je het weet heb je een waarschuwing aan je broek
bespreek dit anders maar in LA
of gooi dit ding dicht aub
De demo vond ik leuk.
De singleplayer vond ik leuk om te spelen, vooral in het begin, en dit is een van de zeer weinige spellen waarbij ik singleplayer de moeite waard vind.
De multiplayer was lachen, CTF is in deze game met deze (nog maar 2 levels in de demo)level erg leuk vond ik.
De wapens zijn niet speciaal ofzo, ben benieuwd naar de wapens in de hele versie, maar deze wapens waren ook al leuk, vooral de rocket, raildriver en de automatische shotgun voor closerange
De gameplay was goed, hij speelt fijn, je hebt goed de controle over je character.
De graphics boeien mij nou niet alles als ik high-speed aan het rond-haasten ben met de vlag, maar die vind ik ook wel mooi, niet super ofzo, maar goed genoeg.
De Geo-Mod engine, dat is het slopen van die dingen, is wel leuk toegepast dat je op plekken shortcuts kan nemen door een gat in een muur te schieten maar die engine kan veel meer! Kijk maar eens naar dan Glasshouse level, alleen als alles zo sloopbaar was in multiplayer dan was het kut.
Dat merkte ik zelf tijdens multiplayer, in het CTF level met die verschillende verdiepingen, op een gegeven moment wil je ergens heen, ga je de hoek om en flikker je naar beneden omdat in de hele gang de vloer is weggeblazen!
Grrr
Conclusie voor mij:
Demo was cool (heb de Singleplayer demo gehad, de multiplayer test en de uiteindelijke officiele demo) en ik wil zeker wel de hele versie hebben.
[/ontopic]
gasten, doe zoiets idd alsjeblieft in LA ofo of persoonlijk via ICQ of mail ofzo, maar verneuk dit draadje er dan niet mee, want volgens mij gaat meer de dan helft van de replies over dat gezeik
Op de PC niet gespeeld, misschien dat ik de demo ff check om te zien of het anders speelt (PS2 heeft standaard auto-aiming aan om het feit dat je met een controller speelt te compenseren).
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Speel het eens een keertje bij iemand ofzo als je twijfelt, kan je altijd nog een oordeel geven, maar ik zou zeggen dat ie het echt wel waard is.
T.net dbmerge: Nieuw account: fw (22068) || http://wow.allakhazam.com/profile.html?81039 WTB CTS/Mala :C
ik vond het weleen geinig spel, niet echt super, maar wel lekker speelbaar. geinig voor ff tussendoor.
Beauty is everywhere | Hold on, it's manual focus,... www.cornedeweert.nl
Verwijderd
dit is de tweede keer dat ik een single player 3d shootumup
De vijanden zijn misschien erg monotoom, maar dat komt omdat ze in uniform zijn, de gezichten verschillen heus wel.
Ook krijg je later af te rekenen met andere zwaardere guards etc.
Ik vind het spel dus wel goed, enkel de multiplayer vond ik wat chaotisch (te kleine maps)
Nu hopen dat er snel wat mods komen...
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
op een gegeven moment kom je in een space station die je op moet blazen en dan via de escape pod weg moet, maar hoe blaas ik de reactor op, want dan worden de escape pods pas active.
Iemand een idee?
Sony A7III | Sony a6300 | Sony ZV-E1 | 12 2.0 | 21 1.4 | 24 1.4 | 35 2.8 | 50 1.4 | 135 1.8 | 16-28 2.8 | 16-70 4 | 28-75 2.8 | 70-200 2.8 II |
Verwijderd
en ik ben er alweer uit, en tevens meteen uitgespeeld, op naar het volgende spel!Op zaterdag 22 september 2001 17:41 schreef Settler het volgende:
en ik zit vast in red faction
op een gegeven moment kom je in een space station die je op moet blazen en dan via de escape pod weg moet, maar hoe blaas ik de reactor op, want dan worden de escape pods pas active.
Iemand een idee?
Sony A7III | Sony a6300 | Sony ZV-E1 | 12 2.0 | 21 1.4 | 24 1.4 | 35 2.8 | 50 1.4 | 135 1.8 | 16-28 2.8 | 16-70 4 | 28-75 2.8 | 70-200 2.8 II |
nu al?Op maandag 24 september 2001 11:14 schreef Nosfer@tu het volgende:
kheb em uit....
Elect a clown, expect a circus.
Verwijderd
ik heb em ook, maar vind em een beetje matig (de single-player). Het is allemaal zo nep, de geluiden als je schiet, als je springt zweef je, en je voetstappen kloppen nie in verhouding tot het geluid...
De ventjes hebben gewoon een verrot wazig plaatje op hun kop geplakt gekregen van de makers, hierdoor zie je geen gezichtsuitdrukkingen ofzo. Gewoon een slecht plaatje
De multi-player dan. Ik ging gisteren ff online gamen, en het leek wel alsof ik met de makers van het spel zat te gamen
Aangezien ik de Half-life single player ook bagger vond, zal dit ook wel aan mij liggen, maarja... De gameplay vin'k ook al nie zoveel, dus... Red Faction zal het waarschijnlijk niet lang volhouden bij mij. Als je Half-Life single player leuk vond: vind je dit ook leuk (denk ik), maar dit is ook niet zo mooi als half-life. Lijkt me niet dat het aan mijn PC ligt, maar de gfx zijn wel oke, maar kloppen vaak niet...
Oftewel: RF (single player) zuigt
Vindt je het gek? Je zit op Mars en daar is de zwaartekracht lager dan op Aarde!Op maandag 24 september 2001 11:21 schreef DPD het volgende:
[...]
als je springt zweef je
[...]
Verwijderd
alleen kom nie verder
kben op die plek, nadat je geland bent met dat vliegtuigje
in die lift ben gegaan en dan komt er zon bigass robot die allemaal raketten en kogels op je afschiet
t is logisch dat je hem in die vuur'put' moet krijgen maar hoe ?
hij stopt voor die lopende band...hoe krijg ik em eroop ??????
Verwijderd
Verwijderd
nog iets meer lokken, Fan moet uit staan en als ie begint te lopen...je lokt em door te strafen en op em te schieten...Op maandag 24 september 2001 11:53 schreef effex het volgende:
kvind em wel stoer, zeker ook dat je in die onderzeeër en gevechtsvlieguigjes kan enzo
alleen kom nie verder
kben op die plek, nadat je geland bent met dat vliegtuigje
in die lift ben gegaan en dan komt er zon bigass robot die allemaal raketten en kogels op je afschiet
t is logisch dat je hem in die vuur'put' moet krijgen maar hoe ?
hij stopt voor die lopende band...hoe krijg ik em eroop ??????
als ie boven die put staat is het eerst de put open en dan pas de fan aan.... en klaar...
It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku