[TNET] Kleuren bij "Bios/Driver/Firmware updates"!

Pagina: 1
Acties:

• Joop
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 21-10 11:36
Waarom worden er eigenlijk geen kleuren gebruikt om weer te geven welke updates je al gezien had bij "Bios/Driver/Firmware updates" op de Frontpage?
Ik bedoel dus rooie links voor nieuwe items zoals bij het nieuws e.d. Ik zit elke keer weer te zoeken waar ik was gebleven bij mijn laatste bezoek. Zeker nu de lijst wat langer is zou dat erg handig zijn.

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Ze staan op twee plaatsen in de update tracker op de frontpage en ze worden gewoon mooi rood onder het kopje "/etc...". Alleen het aparte "bios/driver/firmwareupdates" vakje helemaal onderin heeft dat niet.

Omdat onder "/etc..." ook shopsurvey, plans en frontpage valt verdwijnt de meuk alleen nog al snel naar beneden.

Professioneel Hyves-weigeraar

• Leon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-11 11:06

Leon

Rise Of The Robots

Is het trouwens niet handigger om bij de meuktracker "mapjes" te maken per onderwerp :?
  • BIOS/Firmware update
  • Driver update
  • Software update
  • divers
Of zoiets :?
Begint een heeeeele lange lijst te worden en als ik iets moet zoeken dan moet ik of de meuktracker search gebruiken of ctrl-f gebruiken en daar zoeken... :)

Volgens mij is het handiger en sneller zoeken en georganiseerder als alles in catagorieen is ingedeeld (net zoals bij een forum) of is dit al eens voorgesteld :?

(lijkt me haast van wel.. :P)

Eeuwige n00b

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 02-12 10:19

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Dat ding wordt wel een keer opnieuw georganiseerd met categoriën en productnamen enzo.

• Joop
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 21-10 11:36
k thx.