[half-life>counterstrike]1.3 hemel of hel??

Pagina: 1
Acties:

• Oefening
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
tja, er loopt al een ander topic over maar dat gaat meer over technische zooi enzo. wat ik veel interessanter vind of net als mij iedereen liever 1.1 heeft dan 1.3 (en dan niet kwa vastlopers ofzo want daar komt vast wel een fix voor op korte termijn, maar echt kwa vernieuwingen)

[ontopic]
laat ik eerst maar alvast mun mening duidelijk naar voren brengen: 1.3 zuigt, geef mij maar 1.1 :) zo, nu de argumenten :)

Proberen ze het "realistisch" te maken door je veel kwetsbaarder/zwakker te maken gvd. Met dit soort domme ingrepen verneuk je gewoon de hele gameplay. als je als enige bent overgebleven tegen 2 tegenstanders heb je al geen kans meer, die lui lopen gewoon schietend op je af en je hebt nog niet geschoten of je bent al dood (tactisch gezien wordt het er dus ook niet beter op). als ik realisme wil ga ik wel delta force ofzo spelen :(

ook krijg je hierdoor NOG meer campers (alsof dat er al niet genoeg waren) want een kamikaze-aanval (gewoon recht op de tegenstander af) kan je je al niet eens meer veroorloven (1 schot en je bent dood).

verder zijn er dacht ik een aantal naar mijn menning goede maps uit, namelijk de dust en thunder (die heb ik tenminste nog niet voorbij zien komen) en volgens mij nog wel wat. dan meen ik ook nog te hebben vernomen dat het grootste ballenlevel ooit er nog steeds in zit, namelijk 767 (hoef ik niet te onderbouwen toch? spreekt voor zich dacht ik zo :) )

verder werkt da voice-systeem hier nog erg slecht, en vreet het aardig wat bandbreedte weg volgens mij (moet ik wel bijzeggen dat áls het eenmaal in orde is dat ik het dan zeker wel ga gebruiken (erg handig)).

verder heb je geen tijd meer om wapens oid te kopen. ja, je hebt het wel maar dat is direct al je speeltijd. dat is op zich wel realistischer maarja, a: waarom realistischer maken (zie hierboven) en b: het wordt op deze manier echt een "heksenjacht". als je een beetje goed bent ben je aan één stuk door aan het counterstriken. persoonlijk zie ik veel liever dat je na een ronde gewoon ff "rustig" wapens kan kopen om vervolgens na 5 sec allemaal tegelijk van start te gaan.

voor mij is de lol er aardig af op deze manier. ik ga wel op zoek naar 1.1 servers en bid tot alles waar je maar tegen bidden kan dat de kwetsbaarheid van de spelers weer naar het niveau van 1.1 wordt teruggebracht............

ps. vastlopers heb ik nog geen last van gehad (maarja, in 1.1 ook (bijna) nooit)
pps. de rest van de fixjes en updatetjes zijn wel aardig maar die wegen naar mijn mening lang niet zo zwaar als de belangrijke dingen die ik net heb opgenoemd.

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:43

Klippy

Still Game

Hey die dingen wat jij noemt heb ik niet eens gemerkt...
Moet ik eens opletten zometeen.

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Verwijderd

1.3 =hEMEL

DIE VOICE WERKT HIER PERFECT en is lachen :)
Maps zijn supercool lekker rushen :)
Merk niks van sneeler dood gaat juist langzamer {op strikerz nu } en veel minder headdies al gehad vandaag dus dat ook vooruitgang :)
En multi spec werkt goed tijdens war dus nie zeiken spelen hij is gewoon beste update ooit van CS

greetz eendje

Verwijderd

Tja ach, sommigen houden van meer realisme (niet dat je daarvan kan spreken sinds beta 3/4 ofzo, beta 2 was wel weer heel erg overdreven, zelfs van een container af springen kreeg je flinke damage ;) ) en anderen niet.

Het is dus niet echt mogelijk iedereen gelukkig te houden. Ik ben een voorstander van meer realisme, dat verlaagt het deathmatch gedeelte omdat je niet zomaar een kamer kan binnenstormen zonder precies te weten waar iemand uithangt.
Maar het is gewoonweg onmogelijk om iedereen gelukkig te houden.

Verwijderd

[ontopic]
laat ik eerst maar alvast mun mening duidelijk naar voren brengen: 1.3 zuigt, geef mij maar 1.1 :) zo, nu de argumenten :)

mee eens =]

Proberen ze het "realistisch" te maken door je veel kwetsbaarder/zwakker te maken gvd. Met dit soort domme ingrepen verneuk je gewoon de hele gameplay. als je als enige bent overgebleven tegen 2 tegenstanders heb je al geen kans meer, die lui lopen gewoon schietend op je af en je hebt nog niet geschoten of je bent al dood (tactisch gezien wordt het er dus ook niet beter op). als ik realisme wil ga ik wel delta force ofzo spelen :(

nee natuurlijk niet je kan toch jumpen en doen?

ook krijg je hierdoor NOG meer campers (alsof dat er al niet genoeg waren) want een kamikaze-aanval (gewoon recht op de tegenstander af) kan je je al niet eens meer veroorloven (1 schot en je bent dood).

alle camp plekken zijn onderhand wel bekend dus daar kijk je standaard ik iig wel

verder zijn er dacht ik een aantal naar mijn menning goede maps uit, namelijk de dust en thunder (die heb ik tenminste nog niet voorbij zien komen) en volgens mij nog wel wat. dan meen ik ook nog te hebben vernomen dat het grootste ballenlevel ooit er nog steeds in zit, namelijk 767 (hoef ik niet te onderbouwen toch? spreekt voor zich dacht ik zo :) )

dust halen ze er echt niet uit hoor =] thunder tja kan er niet wakker van liggen. van mij hadden ze estate vegas tundra vertigo eruit magen tieven.

verder werkt da voice-systeem hier nog erg slecht, en vreet het aardig wat bandbreedte weg volgens mij (moet ik wel bijzeggen dat áls het eenmaal in orde is dat ik het dan zeker wel ga gebruiken (erg handig)).

ach ja klinkt ongeveer hetzelfde als rw, zelf vind ik bc beter kliken

verder heb je geen tijd meer om wapens oid te kopen. ja, je hebt het wel maar dat is direct al je speeltijd. dat is op zich wel realistischer maarja, a: waarom realistischer maken (zie hierboven) en b: het wordt op deze manier echt een "heksenjacht". als je een beetje goed bent ben je aan één stuk door aan het counterstriken. persoonlijk zie ik veel liever dat je na een ronde gewoon ff "rustig" wapens kan kopen om vervolgens na 5 sec allemaal tegelijk van start te gaan.

je hebt toch gewoon freezetime? dat wordt server sided geregeld en heeft volgens mij nix met 1.3 te maken

voor mij is de lol er aardig af op deze manier. ik ga wel op zoek naar 1.1 servers en bid tot alles waar je maar tegen bidden kan dat de kwetsbaarheid van de spelers weer naar het niveau van 1.1 wordt teruggebracht...........

op cb is ook een beta 5.2 ladder waar ik ook misschien aan ga meedoen... iets voor jou ook maybe?

ps. vastlopers heb ik nog geen last van gehad (maarja, in 1.1 ook (bijna) nooit)
pps. de rest van de fixjes en updatetjes zijn wel aardig maar die wegen naar mijn mening lang niet zo zwaar als de belangrijke dingen die ik net heb opgenoemd.

ik nu dus wel omdat ik een radeon heb.. ik haat valve op het moment

• Oefening
  • Niet online
Op donderdag 20 september 2001 01:34 schreef DCM-Killereend het volgende:
1.3 =hEMEL

DIE VOICE WERKT HIER PERFECT en is lachen :)
ja, dat zei ik al, áls ie goed werkt dan ga ik hem zeker gebruiken.
Maps zijn supercool lekker rushen :)
ja, maar er zijn ook een aantal hele coole uitgegooid
Merk niks van sneeler dood gaat juist langzamer {op strikerz nu } en veel minder headdies al gehad vandaag dus dat ook vooruitgang :)
dat ligt dan eerder aan je tegenstanders want je bent zeer zeker veel sneller dood dan bij 1.1 (en dat vind ik ook het grote nadeel, de rest van de negatieve punten kan ik nog mee leven, maar deze dus echt NIET)
En multi spec werkt goed tijdens war
:?

• Oefening
  • Niet online
Op donderdag 20 september 2001 01:37 schreef Trashbash het volgende:
Tja ach, sommigen houden van meer realisme (niet dat je daarvan kan spreken sinds beta 3/4 ofzo, beta 2 was wel weer heel erg overdreven, zelfs van een container af springen kreeg je flinke damage ;) ) en anderen niet.

Het is dus niet echt mogelijk iedereen gelukkig te houden. Ik ben een voorstander van meer realisme, dat verlaagt het deathmatch gedeelte omdat je niet zomaar een kamer kan binnenstormen zonder precies te weten waar iemand uithangt.
Maar het is gewoonweg onmogelijk om iedereen gelukkig te houden.
tuurlijk, dat snap ik ook wel maar over het realismeniveau van 1.1 heb ik nog nooit iemand horen klagen (hooguit over wat "schoonheidsfoutjes" in de programmering maar niet over het realisme in zijn geheel. verder zijn er op inet al meer dan zat realistische terroristen/squad-games te vinden n tegenstelling tot de minder realistische terroristen/squad-games like counterstrike.

en zoals ik al zei, ten eerste verhoogt dit het aantal campers en ten tweede kan je het als enige overgeblevene al zo goed als niet meer winnen van 2 tegenstanders (2 komen gewoon rechtstreeks op je af lopen en voordat je er ook maar één kan mollen ben je zelf al gemold). en tuurlijk is dat realistischer, maar het verneukt naar mijn mening wel de gameplay. Bij 1.1 kon je het tenminste nog eens winnen van 2,3 of 4 man als je het slim aanpakte, bij 1.3 hoef je dat echt niet te proberen.

• Oefening
  • Niet online
Op donderdag schreef SuB het volgende:
nee natuurlijk niet je kan toch jumpen en doen?
ja hehe, dat snap ik ook wel maar bij 1.1 kon je door middel van tactiek meerdere tegenstanders) uitschakelen als je als enige overgebleven was. nu lopen de tegenstanders gewoon recht op je af en voor je er ook maar 1 kan afrossen lig je zelf al plat. het is wat moeilijk uit te leggen maar je kan het echt merken als je het een tijdje speelt.
alle camp plekken zijn onderhand wel bekend dus daar kijk je standaard ik iig wel
er zijn zat campplekken waar iemand de hele tijd ongedeerd kan blijven zitten. en ook al ga je alle plekken af, tegen de tijd dat je ziet dat er iemand op een bepaalde plek zit ben je allang gevloerd, das gewoon een feit.

bekijk het maar eens heel extreem: stel je moet bij 1.1 1000 keer worden geraakt voordat je dood bent en bij 1.3 maar 1 keer, dan zal je bij 1.3 toch echt veel meer campen dan bij 1.1 hoor. bij 1.1 kan je nog eens een gewaagde acte ondernemen omdat je je kan permiteren een paar keer mis te schieten of geraakt te worden, bij 1.3 kan dat echter niet. gevolg: campers.

nu zijn de verschillen natuurlijk niet zo groot als in dit voorbeeld maar het geeft wel aan wanneer er meer gecampt wordt (bij een hogere kwetsbaarheid) en wanneer er minder gecampt wordt (bij een lagere kwetsbaarheid)
dust halen ze er echt niet uit hoor =] thunder tja kan er niet wakker van liggen.
nee, ik ook niet echt. zoals ik al zei, het grootste probleem vind ik de hogere kwetsbaarheid. en de rest van de dingen die ik opnoemde: het zijn idd allemaal kleine luldingetje maar allemaal bij elkaar tellen ze toch wel degelijk.
je hebt toch gewoon freezetime? dat wordt server sided geregeld en heeft volgens mij nix met 1.3 te maken
dat gebeurt ook server sided maar volgens mij geeft counterstrike zelf een minimale tijd mee (en die is volgens mij verlaagd) maar kan het fout hebben idd. en dis idd ook niet zo erg, kwestie van de juiste servers opzoeken :)
op cb is ook een beta 5.2 ladder waar ik ook misschien aan ga meedoen... iets voor jou ook maybe?
cool, zal eens kijken :)

• Fakir
  • Laatst online: 03-03 10:57
Zie je wel, ik had al het idee dat m'n health van 100 naar 1 ging met 1 kogel.

Fakir

Verwijderd

En dan hebben we het nog niet over de_inferno gehad :( :
Ik vind hem persoonlijk zwaar verneukt
JE kan als CT doen wat je wil, de T's komen OVERAL vandaag, bij de vorige versie had je nog 2 Routes die je "redelijk" goed kon verdedigen
Nu zijn er allemaal gangen bij die eruit zien alsof ze niks beters te doen hebben (geen kruip gangen gewone LOOP gangen en breed genoeg voor 2-3 T's naast elkaar)

Je gaat idd wel heel erg snel dood, bij 1.1 1 kogel raak? niks aan het handje
Nu? 1 kogel raak? THE END , je word gewoon meteen stilgezet en de volgende kogel is waarschijnlijk alweer door je heen en je ligt vervolgens balend op de grond en hoor je tegenstander zeggen "Enemy Down"

Ik denk dat als Voice goed zou werken de RADIO commands niet meer veel minder worden gebruikt, omdat VOICE (denk ik) NIET door tegenstander gehoord word en RADIO commands wel

Kortom, CS 1.3 zit nog vol met bug(jes) en je zou toch verwachten dat die na al die uitstellingen toch wel perfect was

Verwijderd

Nou DC ik Krijg gemiddled toch wel 7 a8 kogels door me heen voordat ik dood was de hele avond op Strikerz :)

maar wel minder headdies :) nu jippie :)

greetz eendke

Verwijderd

ik schiet juist meer headdies... misschien door d3d?

• ZuzZoo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-07-2023

ZuzZoo

Hoera een zoontje! Joao-Rese!!

Ik snap het niet!! Wat is nou de naam van het spel HalfLife!!

Ik heb Blue Shift van Halflife: kan ik die gebruiken voor counterstrike 1.3 ???

Zo nee wat moet ik dan gaan zoeken? Wat is de naam? Ik heb dan zojuist halflife1107Full gedownload maar dat bleek een update te zijn.

Help een newbie!

psssttt....slapen jullie nog niet? :)

Apple fanboy, Windows fanboy, Android fanboy en Gadgets fanboy..nuff said

• Eeruku
  • Laatst online: 11-11 14:45
pffff.... ik speel nu vanaf beta 5 en bij elke nieuwe release beginnen mensen te bitchen, dat het spel verneukt is... maar uiteindelijk toch lekker speelt. Na 5.2 is dit de eerste nieuwe release waar ik gelijk blij mee ben, maps zijn cewl, gameplay is sneller, voicechat roelt als je n beetje lekkere ping hebt. Die spectator proxy werkt met 8 seconden vertraging dus met wars zal ie alleen maar nuttig zijn...

Mijn mening -> 1.3 = hemel (voor zover mogelijk na 5.2)

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.

• Shook
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-09-2024

Shook

Go!

In princiepe is 1.3 best relax, maar ik kan niet over de voice system. Ik krijg in een keer mannetjes van 13 over mijn boxen schreeuwen die ik niet wil horen. Gisteravond in strikerz heb ik van alles wat ik gehoord heb, maar 1 of 2 goede aanwijzigingen gehad (iets in de trant van "de tunnel is leeg" in de dust). Voor de rest alleen maar gejoel van whoohoo een headdie. Ik kan me indenken dat je blij bent met een kill, maar dat je dat dan ook uitgebreid moet gaan vertellen DAMN, nee dus. Het verschil wat uiteindelijk is onstaan is deze: In 1.1 was je blij of boos, dan ging je dat typen in de chat. Of men dat wou lezen was een keuze, nu heb je niet de keuze om het wel of niet te horen. Je moet het gewoon maar aanhoren. Je kunt het uitzetten, maar dan heb je de kans waardevolle info mis te lopen. Ik vind het gewoon nasty. ;(

• 7ouis
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-10 19:28
1.1 dat was ps de versie die het meeste zoog met ze mislukte hitbox :( ik ben blij dat 1.3 nu uit is !!!

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Op donderdag 20 september 2001 05:59 schreef ZuzZoo het volgende:

Zo nee wat moet ik dan gaan zoeken? Wat is de naam? Ik heb dan zojuist halflife1107Full gedownload maar dat bleek een update te zijn.
Gewoon ff naar Dynabyte gaan en voor 59,- HalfLife Generations halen, heppie 3 CD's (halflife/team-fortress/counter-strik) met keys. Dan alleen nog ff de updates van CS downen.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:51
dust zit er nog steeds in hoor, Thunder is er idd uit...en gelukkig.

voiechat werkt hier totaal niet maar wie weet komt dat doordat XP de sblive niet goed ondersteundt.

minder headies? joh ik zie er meer als bij cs1.1

kids van 13? scoreboard omhooghalen en op die kids klikken, dan worden ze gemute.

verder, het is heel erg wennen voor mij, van die voicechat baal ik voorlopig maar ik ben van mening dat elke release alleen maar beter is als zijn voorganger.

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Op donderdag 20 september 2001 09:20 schreef OzBoz het volgende:
Gewoon ff naar Dynabyte gaan en voor 59,- HalfLife Generations halen, heppie 3 CD's (halflife/team-fortress/counter-strik) met keys. Dan alleen nog ff de updates van CS downen.
Keys, as in meerdere keys ?
dan ga ik dat ook wel ff halen :)

• D-Jay
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

D-Jay

LMFD!

Op donderdag 20 september 2001 01:39 schreef SuB het volgende:

dust halen ze er echt niet uit hoor =] thunder tja kan er niet wakker van liggen. van mij hadden ze estate vegas tundra vertigo eruit magen tieven
nie fokke met tundra
het is alleen dat het een as map is, maar als nog ooit iemand zin heeft om er een de of cd of zelf ka van te maken dan is dat echt vette schik ! >:)

Verwijderd

hij is gewoon goed :)
en als jij niet eens 1 schot kan lossen omdat er 2 op je af komen stormen dan zou ik maar es flink gaan oefenen.
Ik zal iig tot de spelers behoren die flink op je af komen stromen enb je dood hebben voor je 1 kogel kunt schieten >:)

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Op donderdag 20 september 2001 09:41 schreef Jake het volgende:

[..]

Keys, as in meerdere keys ?
dan ga ik dat ook wel ff halen :)
Ik heb zelf alleen CS geinstalleerd van 1 van de CDees daar heb je gewoon een Key bij. En op de HalfLife CD staat ook een key, ook op TF. Dus denk het wel :) Geld waar iig. :)

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

• BasieP
  • Laatst online: 19-10 08:18
mmmff

heb hem nog niet :(

out of data :(

check me sig
RENDO SUCK BIGTIME

nu nog maar 30 mb over voor deze maand

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Verwijderd

cs.1.3 is echt wel lekker die voice comm. is niet helder maar het werkt we goed en je kan makkelijk vervelende mensen de mond snoeren >:) alleen die nieuwe maps torn en survivor zin zo fucking groot wel erg mooi :)
dus het is beter dfan de vorige en die headdies vallen wel mee hoor je ziet nu gewoon wie kunnen mikken en wie niet >:)

• BasieP
  • Laatst online: 19-10 08:18
Op donderdag 20 september 2001 05:59 schreef ZuzZoo het volgende:

Help een newbie!
nou als ik dit zo hoor ben je idd een n00b...

maareuh..

www.counter-strike.net voor CS update
www.planethalflife.com voor HL update
of www.games.nl voor allebei

zag trouwens dat T.net ook een officieelen CS mirror is!
kewl gedaan

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-11 16:07
Heb hem nog niet gedownload, maar ik denk dus dat dit zwaar gaat zuigen voor een hpb zoals ik :) .
Nou moet ik elke game moet ik iedereen gaan muten omdat ik anders niet behoorlijk(naja.. behoorlijk) kan spelen. Hoewel dat nix zegt >:) .
Voor wars is het wel ideaal.

Steam

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:11

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik zal van te voren zeggen dat ik hem nog niet ECHT gespeeld heb. Gisteren alleen wat lopen kutten op meerdere servers :).

Als eerste, de hitboxen ed. Die zijn zeker 'flink' onder handen genomen. Ik ben voor mijn gevoel echt een STUK sneller dood maar ja, tegenstanders zijn ook sneller dood. Zeker als je goed bent kun je met 5 kogels 2 man omleggen :) (of lucky bent). Dat is imho WEL realistisch hoewel ik niet weet of het gameplay-gezien goed is. Ik heb het gevoel dat de headies 'logischer' zijn. Nu op het hoofd mikken = headie ipv in 1.1 op iemands grote teen mikken en een headie hebben.
Persoonlijk denk ik dat dit gewoon puur een kwestie van wennen is.

Voice command. Hoewel het soms ERRUG brak gaat is het WEL kewl. Ik heb gisteren op de servers van El Shrimpo echt dubbel gelegen om een paar belgen :P Kwestie van een goeie mic kopen (heb nu 4 man over voice gehoord met een MS GameVoice dus ik denk dat ik die neem :+).

Ik denk niet dat je meer campers krijgt. Campers zie je sowieso alleen maar op verkeerde servers.

Dat met die wapens heeft niks met 1.3 te maken maar das server side.

De nieuwe maps (heb alleen Torn en Survivor gespeelt pas) zijn allebei vrij GROOT wat ik een nadeel vind maar ze zijn wel mooi imho. En dust is er niet uit hoor ;)

Vastlopers heb ik nog niet gehad, wel veel bugjes hoewel dat ook aan de laggy server kan liggen.

Voor mij is 1.3 iig een verbetering.

Ennuh, ELKE versie die nieuw van CS komt word afgezeken, das traditie maar alles went :+

Verwijderd

Hoe doe duur is die MS Gamevoice ?

Elke nieuwe versie van CS word idd afgezeken :)

Verwijderd

Jah idd bij elke update van een spel wordt er altijd heeel wat afgezeken, volgens komt dat doordat de meeste gamers te lui zijn om ff ergens aan te wennen. Ik vind 1.3 ech zwaar goed de gameplay voelt lekkerder aan op een of andere manier de voice com is echt geinig. Alleen jammer dat de bunnyhop er uit gehaald is..

Verwijderd

Voor iedereen die vind dat de voice-chat zuigt. Voor zover ik weet is dit nog een low-bandwidth codec voor 56K users.
De high-bandwidth codec komt later uit.

Hier een stukkie van Gamespy.com hierover
The initial launch of the Voice Technology is going to be a low-band codec, which is pretty damn clear over a 56K connection (believe us, we've tried it). "We're planning on releasing a broadband codec later on," says Johnson, "that uses the same technology that cell phones use. So you can imagine how clear it's going to be." All we could do is smile when we heard that.
Hopen dat dat beter wordt.

• Inbox4me
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2023

Inbox4me

Zo kijk ik altijd

Voor mij is het momenteel hel: ik heb hiero een Ati Rage Pro (tijdelijk) en ik moet dus in 3D mode spelen ;(

Maar goed, nog ff wachten op die patch.

Oh ja, werd vandaag door een Glock in 2 schoten (geen armour) naar 7 hp geschoten :)

IMHO wel realistischer

Ik ken karate, taekwondo en nog 19 andere gevaarlijke woorden

• IceStorm

IceStorm

Tip voor mensen die ook nog lopen te kutten met hun mic. Run voice_tweak.exe maar eens :) Mijn volume stond veel te hoog bijv.

En ik moet zeggen.. 1.3 is wennen maar kewl :).

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Ik heb 1.3 nog niet lang genoeg gespeeld om te oordelen.
Iig is het wel KL*TE dat ik met mijn Radeon nu in D3D moet spelen omdat ik met OpenGL een "Overflow" krijg.
Komt alweer een patch aan.
Verder ben ik blij dat de map 747 (ipv 767) er nog inzit.
Ik hoor steeds meer mensen die het toch wel een lekkere rushmap is.
Persoonlijk vind ik het verschrikkelijk dat Oilrig er nog inzit, mahja...Ieder zijn heug en zijn meug...

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

• Morphs
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-05 09:45
Ik snap dus echt niet waarom iedereen bepaalde maps uit het spel wil hebben :? ik ken een aantal mensen die oilrig echt het coolste level vinden. meer maps is toch alleen maar beter? Dan zijn veel meer mensen tevreden. Ik vind het nog steeds jammer dat iraq eruit is gehaald....

Anyway, ik begin wel weer zin te krijgen in CS. Ik speel het sinds beta 3 en na een beetje 1.1 gespeeld te hebben heb ik een tijd niet gespeeld.

En ik wil spoedig een nieuwe computer :) deze PII-350 is niet echt snel meer.

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 06-11 15:58
heeft iemand een paar goede nl of be servers? liefst met een stuk of 20 spelers

• bazs2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Op donderdag 20 september 2001 13:36 schreef Morphs het volgende:
Ik snap dus echt niet waarom iedereen bepaalde maps uit het spel wil hebben :? ik ken een aantal mensen die oilrig echt het coolste level vinden. meer maps is toch alleen maar beter? Dan zijn veel meer mensen tevreden. Ik vind het nog steeds jammer dat iraq eruit is gehaald....

Anyway, ik begin wel weer zin te krijgen in CS. Ik speel het sinds beta 3 en na een beetje 1.1 gespeeld te hebben heb ik een tijd niet gespeeld.

En ik wil spoedig een nieuwe computer :) deze PII-350 is niet echt snel meer.
Ik ben ook één van die Oilrig aanhangers.
Jammer dat die map zowieso zelden gedraaid werdt.
Maarja, vanavond eerst maar 1.3 installeren en kijken hoe het allemaal is. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

Verwijderd

Op donderdag 20 september 2001 14:21 schreef bazs2000 het volgende:

[..]

Ik ben ook één van die Oilrig aanhangers.
Jammer dat die map zowieso zelden gedraaid werdt.
Maarja, vanavond eerst maar 1.3 installeren en kijken hoe het allemaal is. :)
Oilrig erin is *D

Vindt er al zo weinig VIP maps inzitten, in 1.1 zaten er 2 in, en wat mij betreft mag dat veel meer zijn. Hoe zit het met 1.3, hoeveel VIP maps zitten daar in?

Verwijderd

Hehe, eindelijk geen idiote bunnyhoppers meer, mocht tijd worden :)

• IceStorm

IceStorm

Op donderdag 20 september 2001 15:27 schreef Gordijnstok het volgende:
Vindt er al zo weinig VIP maps inzitten, in 1.1 zaten er 2 in, en wat mij betreft mag dat veel meer zijn. Hoe zit het met 1.3, hoeveel VIP maps zitten daar in?
Zelfde ;)
VIP maps zijn op LAN kewl. Forest, highrise en nog 10 waar ik de naam niet van ken :P

Verwijderd

Ik vind het persoonlijk zoooooo gigantisch slecht dat ze zolang testen en als ze dan een patch uitbrengen mensen met een ATI kaart niet meer in openGL kunnen spellen.

Waarom test je dan?

Speelt er daar dan niemand met een ati kaart ofzo.

Dat D3D suks als de nete bij mij.
Beeld is gewoon slecht en kan straks weer een patch gaan downe.

Voor de rest de nieuwe mappen zijn veeeeeel te groot. Was net op een server met in totaal 10 man en je kan blijven rondlopen maar je vind elkaar echt niet.

Maarja effe wachten op die ati fix.

Verwijderd

Het voice-communication had voor mij echt niet gehoeven, ik had genoeg de radio messages, die vind ik nog steeds heel cool.

Het is wel cool dat je de radiomessages hoort van vijanden die dichtbij zijn dus dat is goed gedaan.

Het nieuw spectator gedoe mogen ze van mij er echt uitgooien, echt geen behoefte aan, ze hadden hun tijd beter kenne besteden aan nieuwe maps/wapens/bug-heat-fixes.

Voor mij veranderd er weinig sinds 1.1

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

GV staat niet garant voor goed geluid. zie: [topic=233323/1]

verder zie ik CS totaaal niet als realistisch want dan hadden ze de psg-1 we veel naukeuriger gemaakt (die is zo ranzig goed in real life maar kost IRL ook $15000 :) )

tot nu toe heb ik zo'n uur lopen kloten en het is nog steeds cs 1.1 maar net iets anders. voice was op de meeste servers brak. maar dat zal wel aan de users hebben gelegen

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:37
kmoet hem nog downen maar het lijkt mij wel cool as us realisters is gemaakt. Realisme rulez. En Q3A ook wel :?

Verwijderd

.......en waarom kan je nog steeds geen servers met passwords uitfilteren?!?

• PPanic
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-09 20:25
Ik denk dat MS toch nog wat GameVoices gaat verkopen :)

ik ga er denk ook 1 halen

INVENTARIS

Verwijderd

Ik haat de newbe headshots in 1.3, ik speel veel op Jolt en iedereen heeft het er over. En zelf schiet je ook achtelijk veel headshots t is gewoon niet leuk meer :( Je schiet op iemands tenen en je heb een headshot, weet niet wat ze met die hitboxes hebben gedaan maar ik vind het niks, en meerder mensen vinden het niks.

Wat is jullie mening?
GreetZ TjeeZe 8-)

Verwijderd

Ik maakte bijna nooit headshots en als het dan eens lukte was het ook echt een headshot, nu maak ik meer headshots dan je gewone kills terwijl ik weet dat het echt geen echt headies waren, het irriteerd me best.

Ik dacht dat je alleen de radio van de tegenstanders kon horen van dichtbij maar je hoort ze gewoon keihard en ook van je teamgenoten, dus je hoort zoveel dingen dubbel, echt niet relaxed ofzo.

• bazs2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Ik heb vannacht ook nog ff gespeelt om te kijken of het allemaal beter is... Ja, gister pas geïnstalleerd. :)
Mijn eerste conclusie was dat veel zaken echt zijn verbeterd qua uiterlijk.
Geluid.... Weet ik niet, versterkertje bleef uit ivm slapende mensen. :(

Vandaag ga ik dit allemaal eens rustig bekijken.
Ook ga ik alle maps doorlopen zodat ik weet waar alles zit want gister werd ik continu afgeslacht zonder ook maar één dodelijk slachtoffer op mijn geweten te hebben.

[opschep mode]
* bazs2000 gaat oefenen en dan zullen jullie wat meemaken. :)
[/opschep mode]

Krankzinnige muziek vind je hier.

Verwijderd

Of je bent gewoon een newbie bij counter-strike nelis....

Hoe zit het eigenlijk met de fps?

Zijn die verbeterd? Want ik haal op mijn PIII 450 Geforce 2 PRO 64Mb 192MbRAM maar 25-30 FPS.

Ik hoef geen tweaks... die console zooi heb ik al helemaal uit lopen pluizen!
Pagina: 1