Hij wil.
Heenweg was op z'n zachtsgezegds spannend. zou de regen die we onderweg vanuit Noord Holland hadden ook op de Holterberg neerdalen, een eenmaal aangekomen zat er nog een fiets ietsje te vast op de drager maar ook dat werd opgelost.
Hierna begonnen aan de route, we zijn eigenlijk maar 1 verkeerslicht tegengekomen de hele dag dus we konden heerlijk doorfietsen.
Temperatuur was ook prima en met een prima gemiddelde kwamen we aan bij de Driesprong en genoten daar van Elite Krokketten. Broodje Tonijn leek minder lekker, daar werd nog een mooie hoeveelheid van de grond gegooid.
Na de lunch controle of er nog slagen in wielen gekomen waren maar dat bleek niet het geval te zijn en konden we gelijk gaan klimmen. De klimmen zaten eigenlijk vooral in de laatste 40km van de route en daar werden de klimmers wel van de polderbeukers gescheiden en kwamen we uiteindelijk weer aan bij de parkeerplaats.
:strip_exif()/f/image/3JRN1mzqVYDYY0W1borTPU6C.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/PWv6qHX2DoyPnIe3txlp6zMj.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Iu72FZk2SMSWW3msPq9DZMHZ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/nRBAeTholJBWPNkSIooBx1FA.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/QcAkP5qrZ2f4czLZeNtkuaCB.jpg?f=fotoalbum_large)
De volgende SR is in Noord Holland en dat beloofd een hele mooie te worden, hou 26-09 dus vrij in je agenda
Info volgt komende week.
Weer en fietskleding advies: tempelo.app | Custom wielen: www.vanspeykwheels.nl
https://forms.cloud.microsoft/r/fypWL0zt83
Het wordt een rit met duinen, polders, pontjes, eiland, dijken. Het is een west-oost-west rit, garantie op ergens volle bak wind tegen. Van alles wat NH te bieden heeft dus.
De route wordt momenteel op een paar laatste punten bijgeschaafd, deze zal tzt gedeeld worden met de deelnemers via de bekende weg.
Dan had je toch iets noordelijker moeten fietsen daar was het gewoon droog zondagElGreco schreef op zondag 13 september 2026 @ 21:03:
Wij hebben vandaag ervaren dat het kan regenen op deze route.
Info volgt komende week.
Zat in m'n hoofd dat deze SR komend weekend was.
Nog even bedenken of ik volgend weekend wel kan of dat ik de brm fiets....
[ Voor 18% gewijzigd door DDX op 15-09-2026 14:20 ]
Een tipje van de sluier, ook ivm de planning van @MrGab
"Ik" verwacht dat we rond 15:30-16:00 terug zijn
Ik had al zo'n vermoeden na de screenshot eerder deze weekElGreco schreef op woensdag 23 september 2026 @ 12:35:
Het ligt zeer zeker niet aan jou! GPX wordt nog vrijgegeven via de bekende weg (Signal).
[Afbeelding]
Grappige is dat de route langs mijn voordeur komt
Het risico wat je neemt met een rit in de buurt.
to linux or not ,that's my quest... | 5800X | 32GB 3800C15 | X570-Pro | 980 1TB | 7900XTX | PVoutput | Fiets
jij bent niet de enigeraymondw schreef op woensdag 23 september 2026 @ 13:27:
[...]
Ik had al zo'n vermoeden na de screenshot eerder deze week
Grappige is dat de route langs mijn voordeur komt
Het risico wat je neemt met een rit in de buurt.
Leuk! Ziet er goed uit de route! Ik heb er zin in!ElGreco schreef op woensdag 23 september 2026 @ 12:35:
Het ligt zeer zeker niet aan jou! GPX wordt nog vrijgegeven via de bekende weg (Signal).
[Afbeelding]
Panasonic J 7kW WP, boiler & HeishaMon, 6022 Wp PV, Enphase+MT GW, SOLAX SK-SU3000E 13kWh BESS, ITHO Qualityflow WTW, Elvi Smart Charging+ laadpunt, IONIQ5 84kWh PE MY26, gasloos '23