Vraag

• luukdr98
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 13:54
Hi,

Ik wil graag de wereld van de ultra's instappen.

Zelf kom ik al van de S24+ af(ik merk toch dat ik meer zoek in een camera) en is het geen grote stap. Al is dat naar een Ultra wel het geval.

Ik heb al gezien dat hier een minimum verschil in zit, maar toch kom ik hier om advies vragen.

Wel heb ik gelezen dat de S25 ultra op alle fronten net iets beter is. Klopt dit ook?
Maar ook zie ik het gevalletje met de bluethooth pen.

Het geld is voor mij geen probleem.

[ Voor 26% gewijzigd door luukdr98 op 01-02-2026 13:18 ]

Beste antwoord (via luukdr98 op 01-02-2026 13:49)

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:09
Volgens mij geef je al antwoord op je eigen vragen: S25 Ultra is iets beter en geld is geen probleem. Dus ga voor de S25 Ultra.

25 februari zal overigens hoogstwaarschijnlijk de S26 Ultra aangekondigd worden. Dus als je geduld hebt, kan je daar op wachten.

[ Voor 38% gewijzigd door Hahn op 01-02-2026 13:20 ]

The devil is in the details.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:09
Volgens mij geef je al antwoord op je eigen vragen: S25 Ultra is iets beter en geld is geen probleem. Dus ga voor de S25 Ultra.

25 februari zal overigens hoogstwaarschijnlijk de S26 Ultra aangekondigd worden. Dus als je geduld hebt, kan je daar op wachten.

[ Voor 38% gewijzigd door Hahn op 01-02-2026 13:20 ]

The devil is in the details.

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

greatgonzo

schit-te-rend!

dat, plus een jaar langer ondersteuning

• luukdr98
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 13:54
Hahn schreef op zondag 1 februari 2026 @ 13:18:
Dit besef ik mij ook tijdens aanmaken, maar je zoekt altijd een soort zekerheid. Het hangt nu nog van kleine dingetjes af waar ik een keuze uit moet maken. Dank.

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

greatgonzo

schit-te-rend!

https://www.dxomark.com/s...tra-camera-test-retested/

als fotografie de belangrijkste reden voor overstap is.. goede vergelijking tussen de 24 en 25

[ Voor 47% gewijzigd door greatgonzo op 01-02-2026 13:26 ]

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15:25
Er is veel te doen geweest om het verdwijnen van Bluetooth uit dat pennetje. Ik ben overgestapt van de S23 Ultra naar de S25 Ultra en mis het niet. Gebruik de pen af en toe voor notities, maar dat is het ook. Mijn vrouw gebruikte de pen af en toe als ontspanknop voor selfies. Maar ook dat is beperkt gebruik, ze gebruikt daar nu haar ring of haar watch voor. Als je nu een + hebt en nog niet aan de pen gewend bent, zou ik voor de S25 Ultra gaan. Je hebt dan ook nog langer updates.
Pagina: 1