Op de foto kan je zien wat mijn oorspronkelijk plan was. Zonnepanelen onder de dakgoot. ( foto met ai gemaakt ) Nu was er gisteren eindelijk nog eens goed weer en viel het mij op dat er een band van ongeveer 15 schaduw zou vallen op de panelen door de dakgoot. (Zie 2e foto)
Nu alle panelen die je kan vinden op internet zijn spijtig genoeg zo groot in de breedte. Moest een paneel nu 1m breed of minder zijn zou ik ze hier wel nog kunnen op installeren. Van tegen de dakgoot tot bovenkant ramen zit ik met 116cm breedte en de gevel is ongeveer 6.9m . Mijn ander idee zou zijn van 2 panelen verticaal in het midden onder elkaar te plaatsen. Maar dat vind ik dan persoonlijk minder mooi.:strip_exif()/f/image/rWOPtnDydjY32PVVpHOsJcp4.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/lZiGrahK9fDjc3dtRaxMJcJJ.jpg?f=fotoalbum_large)
Alle suggesties zijn welkom.
Nu alle panelen die je kan vinden op internet zijn spijtig genoeg zo groot in de breedte. Moest een paneel nu 1m breed of minder zijn zou ik ze hier wel nog kunnen op installeren. Van tegen de dakgoot tot bovenkant ramen zit ik met 116cm breedte en de gevel is ongeveer 6.9m . Mijn ander idee zou zijn van 2 panelen verticaal in het midden onder elkaar te plaatsen. Maar dat vind ik dan persoonlijk minder mooi.
:strip_exif()/f/image/rWOPtnDydjY32PVVpHOsJcp4.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/lZiGrahK9fDjc3dtRaxMJcJJ.jpg?f=fotoalbum_large)
Alle suggesties zijn welkom.