Vraag

• martyaintflying
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 03-02 18:30
Ik zoek een?
Nieuwe Android telefoon
Huidige is een Pixel 7, hiervoor een OnePlus 6 gehad.

Wat is je budget?
€600-€900

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Vind een kale Android installatie heel erg fijn. Verder:
256GB, eSIM is essentieel, vooral meerdere esims. Daarnaast zou dual fysieke sim ook fijn zijn.
Naast de standaard dingen interesse in draadloos opladen, goede accuduur, goede camera is leuk maar niet hoofdreden, vind Google's diensten en extra's zoals magische gum enzo erg fijn, snelladen

Wat heb je zelf al gevonden?
OnePlus 15, maar lees wisselende dingen over hun huidige insteek voor OxygenOS? Pixel 10, maar misschien niet meer beste bang for buck?

Welke vragen heb je hier nog over?
Zoek bevestiging van mijn keuze of wordt graag op een nieuw spoor gezet!

Alle reacties

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 09:22
Als je een kale Android wilt, waarom dan niet gewoon opnieuw een pixel? Ja, de OnePlus is betere prijs kwaliteit, maar heeft minder kale Android.

Wat maakt voor jou Android ervaring kaal? (Of andersom, wat mag de schil niet aanpassen.)

• martyaintflying
Moet eerlijk bekennen dat mijn ervaring is gebaseerd op eerdere ervaringen met Samsung telefoons. Liever Assistant/Gemini integratie dan Bixby, bloatware apps die ik er niet op wil etc.

Daarnaast was is erg onder de indruk van de accu van de OnePlus 15 en had ik in het verleden een erg goede ervaring met mijn OnePlus 6.

[ Voor 27% gewijzigd door martyaintflying op 01-02-2026 10:17 ]

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09:30
OnePlus is inderdaad iets minder kaal dan vroeger, maar wat mij betreft zeker niet super vol. Dus als dat merk goed voelt, gewoon kopen.

Alternatief kun je naar Motorola, Pixel, Sony, HMD en Nothing kijken als merken die ook redelijk kaal zijn.

• martyaintflying
Ja ik denk dat mijn vraag ook meer is: Google Pixel 10 of OnePlus 15?

• Tsja83
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 12:19
Mijn vriendin heeft de pixel 10 pro. De android installatie werkt prettig en soepel. Foto's zijn erg mooi. Batterijduur kom je prima de dag mee door, maar zeker geen marathonloper. Opladen gaat uitgesproken traag.

PV-output | 5,32 kWp | platdak 13° | ZZW | regio 0299

Pagina: 1