Vraag

• evilution
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online

evilution

Vreselijk bijdehand

Topicstarter
Mijn vraag
Ik ben op zoek naar een digitale versie van een deurspion. Die zal in mijn geval onder een hoek in het kozijn onder de bel gemonteerd worden. Ik wil dat het ding via onvif met mijn nvr verbinden.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Een of andere Chinese nvr kit met 4 camera's.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Google gebruikt maar niks gevonden. Eens een ding van Yale besteld maar was niet wat ik wilde.

Ik zoek gewoon een inbouwcamera als deurspion die via wifi en onvif met een nvr kan verbinden. Het lijkt wel of zoiets niet bestaat?

|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|

Alle reacties

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
Als je op AliExpress zoekt op 'peephole camera' vind je wel het een en ander. Hoe makkelijk ze aan het netwerk te koppelen zijn weet ik niet.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• Renegade666
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:13
Zoiets moet je hebben denk:

https://www.axis.com/products/axis-p12-series

Ooit hebben mijn collegas dit ook bij een klant in kozijn gezet, nog voordat er Ring etc deurbellen waren.
Waarschijnlijk nog een ouder model, maar werkt nog steeds :)

[ Voor 14% gewijzigd door Renegade666 op 01-02-2026 14:41 ]

Panasonic 55FZ804 | Marantz Cinema 30 | nvidia shield | Panasonic dp-ub424 | 2x Klipsch RF82 | 4x RP-140SA | 2x RB61 | 2xRB51 | RC52 Mk2 | SVS PB-1000 |