Onze vaatwasser uit 2021 geeft de melding UP na inschakelen. Ik dacht eerst dat ie een update aan het installeren was, maar dat duurt dan wel heel lang; de eerste melding is van gisteren. AI (GPT) adviseert de hele inbouwvaatwasser uit de keuken te halen en m wat te kantelen, maar dat geloof ik niet. Google levert foutcodepagina's op, maar foutcodes beginnen met een E van Error.
Iemand ervaring hiermee? En wellicht weet iemand hoe dit is op te lossen?
Ik voer onderhoud uit wanneer het apparaat erom vraagt, doe af en toe een intensief programma tussen alle eco-programma's door en heb net het filter schoongemaakt en de power knop ingedrukt gehouden. Dat veroorzaakt een reset en een kort afpompmoment, waarna de programmaduur in de display getoond wordt, zoals gebruikelijk. Maar na korte tijd staat er weer "up".
Iemand ervaring hiermee? En wellicht weet iemand hoe dit is op te lossen?
Ik voer onderhoud uit wanneer het apparaat erom vraagt, doe af en toe een intensief programma tussen alle eco-programma's door en heb net het filter schoongemaakt en de power knop ingedrukt gehouden. Dat veroorzaakt een reset en een kort afpompmoment, waarna de programmaduur in de display getoond wordt, zoals gebruikelijk. Maar na korte tijd staat er weer "up".