Siemens SN65EX56CN geeft melding "UP" bij opstarten

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• De doorloper
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 31-01 19:15
Onze vaatwasser uit 2021 geeft de melding UP na inschakelen. Ik dacht eerst dat ie een update aan het installeren was, maar dat duurt dan wel heel lang; de eerste melding is van gisteren. AI (GPT) adviseert de hele inbouwvaatwasser uit de keuken te halen en m wat te kantelen, maar dat geloof ik niet. Google levert foutcodepagina's op, maar foutcodes beginnen met een E van Error.

Iemand ervaring hiermee? En wellicht weet iemand hoe dit is op te lossen?

Ik voer onderhoud uit wanneer het apparaat erom vraagt, doe af en toe een intensief programma tussen alle eco-programma's door en heb net het filter schoongemaakt en de power knop ingedrukt gehouden. Dat veroorzaakt een reset en een kort afpompmoment, waarna de programmaduur in de display getoond wordt, zoals gebruikelijk. Maar na korte tijd staat er weer "up".

Alle reacties

• onsteuntje
  • Registratie: Februari 2026
  • Laatst online: 01:43
Heel toevallig heb ik dit sinds vandaag ook.
Ik heb de stekker er even uit gehaald en weer erin gedaan, hij deed t toen weer goed, maar omdat ik t niet vertrouwde als hij vannacht draaide heb ik t lopende programma gereset, geen goede actie, want toen kwam de "up" weer tevoorschijn.......
Wie o wie weet n oplossing, er is niets terug te vinden op internet......🤔

• Maestro
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:58
Mogelijk is het een melding dat er een firmware update beschikbaar is?

Wire telegraph is a kind of a very, very long cat. You pull his tail in NYC and his head is meowing in LA. Do you understand this? And radio operates the same way: you send signals here, they receive them there. The only difference is there's no cat

• upje
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15:06
Deze vaatwasser heeft volgens de specs een app (met home connect). Is er in de app misschien iets te vinden over de melding?

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13:33
Was bij ons laatst ook, betekent inderdaad dat er een update klaarstaat in Home Connect.