Ik heb niet zo heel veel kennis van games of computers. Ik speel sims 4 en hogwarts legacy. En heb laatst een nieuwe laptop gekocht (https://www.coolblue.nl/p...o-v-15-anv15-52-76kd.html) die hogwarts legacy aan moet kunnen. Dit ging prima, ik ben nu level 28 ongeveer. En heb bijna 50% van de quests gespeeld. Gister heb ik nog een tijdje gespeeld en was er niks aan de hand.
Vandaag open ik de game en is het beeld aan het stotteren en laggen. Ik heb mijn laptop opnieuw opgestart, maar dat hielp niet.
Weet iemand hoe het kan dat de game nu lagged uit het niets? En wat ik eraan kan doen?
Ik had wel het idee dat mijn laptop ook niet de ventilators gebruikte, terwijl die dat normaal wel doet. Nu werd de laptop erg warm.
Vandaag open ik de game en is het beeld aan het stotteren en laggen. Ik heb mijn laptop opnieuw opgestart, maar dat hielp niet.
Weet iemand hoe het kan dat de game nu lagged uit het niets? En wat ik eraan kan doen?
Ik had wel het idee dat mijn laptop ook niet de ventilators gebruikte, terwijl die dat normaal wel doet. Nu werd de laptop erg warm.