Heeft er iemand tips hoe je bij technische unie iets kunt kopen als particulier?
Ik zoek een simpel kapje dat nergens anders te koop is voor normale prijs.
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
The problem with communication is the illusion it has taken place.
Eén persoon niet, maar heel de tweakers-community wel?1979sentinel schreef op vrijdag 30 januari 2026 @ 19:55:
Ik ken geen technische ondernemers en wil hun ook niet lastigvallen met het aanmaken van een account.
KVK Registratie verplicht een telefoon nummer. Als je veel telefoontjes wil krijgen moet je dat vooral doen.jack zomer schreef op vrijdag 30 januari 2026 @ 20:09:
Start een bedrijf
Krijg een KvK. Registreer je bij de tu...
Wat is er mis gewoon met gewoon een bedrijf vragen kan jij dit nummer bij de tu bestellen...?
Tuurlijk je betaald er voor...
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Ik denk dat het al een stuk zou schelen als je gewoon vertelt welke speciaal kapje voor welke bijzondere prijs dat dan is...1979sentinel schreef op vrijdag 30 januari 2026 @ 19:45:
"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq